http://journal.org.ua/index.php/appos/issue/feedЗбірник матеріалів 2023-03-04T22:26:16+02:00Юрій metody2013@ukr.netOpen Journal Systems<p>Збірники матеріалів</p> <p> </p> <p> </p>http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/187Самоосвітня діяльність студентів при вивченні економічних дисциплін в умовах змішаного навчання2022-01-15T23:25:23+02:00Людмила Бандурка appos@appos.org.uaТетяна Волосюк metody2013@ukr.net<p>На сучасному етапі розвитку євроінтеграційних процесів в Україні змінюється ставлення до сутності вищої освіти. Її метою стає формування певних психологічних та академічних компетентностей у студентів.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/226Інноваційні технології при викладанні хімії2022-01-29T19:40:55+02:00Яніна Безверха appos@appos.org.ua<p>Інноваційний процес полягає у формуванні й розвитку змісту й організації нового. У цілому під інноваційним процесом розуміється комплексна діяльність по створенню, освоєнню, використанню й поширенню нововведень.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/228Візуалізація навчального матеріалу в рамках діджиталізації освітнього процесу2022-01-29T22:47:25+02:00Олена Білан appos@appos.org.ua<p>Стрімкий розвиток технологій сучасного світу приніс зміни в кожну з<br>галузей науки, техніки та технологій. Такі зміни торкнулись також й<br>безпосередньо ланки освіти. Сучасна молодь, яка виховується в період<br>економічного зростання і застарілих моделей освіти, значно відрізняється від<br>попередніх ходом думок, швидкістю розвитку, можливістю навчатися в<br>Інтернеті. Широкий обсяг можливостей має підвищувати зацікавленість дітей<br>та підлітків в отриманні різних навичок та знань, але надлишок інформації не<br>дозволяє якісно переробляти, засвоювати та використовувати всі дані.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/188Підвищення кваліфікації педагогів в умовах нової нормальності: виклики, ідеї, рішення2022-01-15T23:33:08+02:00Олена Білик appos@appos.org.uaАнатолій Царинний metody2013@ukr.netНаталія Присяжна metody2013@ukr.net<p>Сучасна медична фахова освіта трансформується не лише через зовнішні атрибути, але і через зміни у новітніх вимогах та реаліях сфери надання медичної допомоги всіх рівнів. Викладач коледжу, який не крокує паралельно зі змінами, не відслідковує новини та нововведення медичної галузі, нарешті, не обізнаний зі станом справ у базових лікувальних закладах коледжу, не спроможний викласти навчальний матеріал з точки зору сьогодення.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/189Реалізація компетентнісного підходу на заняттях математичного та природничо - наукового циклу2022-01-15T23:42:32+02:00 Ірина Білоцерковецьappos@appos.org.ua<p>Реалізація компетентнісного підходу в освіті – це потреба у приведенні у відповідальність освіти і потреб ринку праці. Головним завданням компетентнісного підходу є формування не лише знань, умінь та навичок, а й упровадження особистісно орієнтованих форм навчання, метою якого є створення умов для розвитку та самореалізації кожного студента.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/230Створення здоров'язберігаючого освітнього простору у закладах фахової передвищої освіти 2022-01-29T23:10:18+02:00Виктория Бондарєва appos@appos.org.ua<p>Завдання закладів освіти у сфері охорони здоров‘я здобувачів освіти закріплені у низці державних законодавчих і нормативних документів. Так, у Законі України «Про повну загальну середню освіту» в ст. 21 зазначено, що «Заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку<br>учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя»</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/232Фреймове структурування навчального матеріалу на заняттях з української літератури2022-01-29T23:37:43+02:00Ірина Бризгалова appos@appos.org.ua<p>Нова доба, уже названа через інтенсивний потік інформації і нові способи її передачі інформаційною, вимагає й відповідних підходів до навчання гуманітарних дисциплін. Відтак, ми мусимо орієнтуватися в тих умовах, у яких будуть вчитися, розвиватися, зростати як професіонали, як активні члени соціуму наші учні.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/233Пізнавальний інтерес у студентів коледжу в процесі навчання. Аспекти його формування у психолого-педагогічній діяльності викладача2022-01-29T23:59:04+02:00Леся Васильєва appos@appos.org.ua<p>Сучасний етап розвитку медичної освіти припускає якісну зміну підходу до визначення його змісту та також форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів. Це пов'язано з необхідністю формувати у студентів не лише пізнавальні, але і професійні інтереси, виховувати системне (клінічне та експертне) мислення, давати цілісне уявлення про вибрану професію, навчати професійній діяльності.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/190Досвід організації самостійної роботи у студентів під час дистанційного навчання в умовах адаптивного карантину2022-01-16T00:04:09+02:00 Віталіна Власенкоappos@appos.org.ua<p>Реалії сучасного світу вносять великі корективи в систему освіти. На даний момент є досить актуальною тема вибору методів і способів навчання в умовах адаптивного карантину. Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров‘я важливо створити умови для здобувачів освіти, щоб вони мали вільний доступ до навчальних матеріалів. Саме тому впровадження дистанційного навчання, опанування цифрових технологій, вирішення технічних проблем та переведення навчального матеріалу в онлайн – є головною засадою розвитку освіти в умовах пандемії.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/234Забезпечення реалізації освітньої траєкторії студента з дисципліни «основи медсетсринства» в умовах дистанційного змішаного навчання2022-01-30T08:42:12+02:00Тетяна Влох appos@appos.org.ua<p>Підготовка закладами фахової передвищої освіти компетентних<br>фахівців, з гармонійним поєднанням особистісних і професійно важливих<br>якостей, які здатні до саморозвитку та самореалізації в майбутній<br>професійній діяльності, є пріоритетними цілями. У зв'язку з цим особливої<br>актуальності й цінності набуває студентоцентрована орієнтація освітнього<br>процесу, що передбачає: урахування індивідуальних можливостей, потреб<br>студентів, уможливлення їхньої свободи стосовно вибору компонентів<br>освітніх програм, стимулювання визначення студентами індивідуального<br>сенсу освітньої діяльності та свідомого й відповідального вибору<br>індивідуальної освітньої траєкторії.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/235Використання мультимедійних засобів навчання при викладанні французької мови в рамках диджитилізації навчального процесу2022-01-30T09:01:35+02:00Тамара Вовк appos@appos.org.ua<p>Глобалізаційні процеси, що охопили всі сторони сучасного життя, висувають високі вимоги до іншомовної підготовки студентів у закладах фахової передвищоїосвіти. Майбутній фахівець повинен оволодіти іншомовною комунікативною компетентністю, котру розглядають як здатність до реалізації різних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання,<br>говоріння, читання, письма та перекладу/медіації) в життєвоважливих для певного віку сферах і ситуаціях спілкування</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/238Формування професійної мотивації студентів2022-01-30T09:18:51+02:00 Ганна Горішнаappos@appos.org.ua<p>Актуальна проблема, яка турбує кожного з нас в умовах оптимізації<br>фахової освіти – формування в студентської молоді позитивного ставлення<br>до набуття знань.<br>В наш час гостро постає питання поліпшення теоретичної та<br>практичної підготовки спеціалістів для харчової галузі. Особливої<br>актуальності набуває пошук внутрішніх резервів підвищення ефективності<br>навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців. Такими внутрішніми<br>джерелами активності особистості у процесі набуття знань, умінь і навичок,<br>необхідних для подальшого навчання, самоосвіти та майбутньої професійної<br>діяльності, є насамперед мотиви, потреби, інтереси, прагнення, ставлення до<br>навчання.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/243Самоосвітня діяльність студента через призму дистанційного та змішаного навчання2022-01-30T10:15:33+02:00Анастасія Ігнатьєва appos@appos.org.ua<p>У наш час є багато спеціалістів, проте найбільшим попитом<br>користуються лише ті, що володіють глибокими знаннями, є всебічно<br>компетентними у професійній діяльності та суспільному житті, здатними до<br>самоосвіти. Інновацією в освітній діяльності у закладах передвищої та вищої<br>освіти стало впровадження дистанційного навчання. Дистанційна освіта дає<br>змогу отримувати нові знання та навички, перебуваючи будь-де, знаходитись<br>у закладі освіти стало не обов‘язкого. Сучасність системи передвищої та<br>вищої освіти України переймає швидкі зміни і дедалі вони будуть ще<br>глобальнішими. Викладачам та здобувачас освіти необхідно знаходити<br>взаємодію у віртуальному просторі за допомогою мережі інтернет,<br>комп‘ютерні технології змінюють традиційні форми подачі матеріалу. Дедалі<br>більше матеріалу викладається та вивчається через дистанційний формат,<br>багато курсів не лише для здобувачей освіти перейняли досвід навчання в<br>дистанційниій формі.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/244Візуалізація навчального матеріалу на заняттях фізики та математики2022-01-30T10:23:51+02:00Сергій Камазін appos@appos.org.uaОлена Камазіна metody2013@ukr.net<p>На сьогодні, галузь цифрових технологій знаходиться на стадії<br>становлення та формування, що не дає змоги провести об'єктивний і<br>глибокий аналіз діджиталізації в основних сферах людського існування.<br>Результатом діяльності освіти є не тільки надання знань, а й<br>формування компетентностей закладами освіти. У навчанні здобувачів освіти<br>запроваджуються електронні інструменти, які відповідають сучасним<br>вимогам, тобто стрімкого поширення набуває процес діджиталізації –<br>впровадження цифрових технологій у традиційне навчання.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/247Цілісність та безперервність процесу виховання особистості в коледжі2022-01-30T10:54:15+02:00Світлана Карнаухова appos@appos.org.ua<p>Головним завданням закладів вищої освіти є надання майбутнім фахівцям системи знань, умінь та навичок, що гарантують виконання ними на виробництві своїх функціональних обов‘язків, а також забезпечення культурного і духовного розвитку особистості кожного студента, виховання молодих людей у дусі найкращих людських цінностей. Тому процеси навчання та виховання нероздільні, повинні бути послідовними і безперервними.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/242Візуалізація навчального матеріалу в рамках діджиталізації освітнього процесу2022-01-30T10:06:06+02:00Сергій Дєнісов appos@appos.org.uaДмитро Кравчук metody2013@ukr.net Максим Вусmetody2013@ukr.net<p>Сучасний рівень розвитку ІТ-технологій, вкупі з легкою доступністю<br>цифрових гаджетів у переважної більшості здобувачів освіти диктує нові<br>стандарти для викладання навчального матеріалу. Всього 10-15 років тому<br>важко було повірити в те, що у кожного студента в кармані буде пристрій,<br>здатний створювати та відображати фото- відео- та аудіо-ресурси в майже<br>безмежних об‘ємах, а головне – отримувати необмежений доступ до<br>інтернет-мережі на високій швидкості та з малими затримками.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/191Методологічні основи дистанційної освіти в умовах адаптивного карантину2022-01-16T09:31:35+02:00Віра Волторніст appos@appos.org.uaЄлєна Соколовська metody2013@ukr.netОлена Каплун metody2013@ukr.net<p>У сучасному світі викладач повен бути готовий до змін, що відбуваються в освіті, добре володіти предметними компетентностями та впроваджувати інноваційні технології під час вивчення предмета. Потрібно,<br />щоб навчання проходило швидко, ефективно та мобільно. Тому одним із<br />способів надання такої можливості є запровадження у вивченні навчальних<br />дисциплін системи дистанційного навчання.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/240Сценарій виховного заходу «Відлуння Чорнобиля»2022-01-30T09:42:26+02:00Наталія Данилейченко appos@appos.org.ua<p>Одним із важливих напрямків виховної роботи є формування<br>екологічної культури. Проявом екологічної культури є екологічна<br>компетентність, яка невіддільна від особистісної відповідальності.<br>Останнім часом молоді люди мало цікавляться про долю тих, хто<br>врятував світ від наслідків найбільшої техногенної катастрофи XX сторіччя -<br>аварії на четвертому енергоблоці Чорнобильської атомної електростанції<br>(ЧАЕС). Тому необхідно шукати шляхи підвищення інтересу студентів до<br>екологічних проблем через різні форми позааудиторної роботи. Однією з<br>ефективних форм є проведення зустрічей з безпосередніми учасниками<br>ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/248Сучасні аспекти виховної роботи як складової освітнього процесу2022-01-30T11:02:44+02:00Любов Коник appos@appos.org.ua<p>У статті висловлюються погляди на сучасний виховний процес,<br>описано досвід організації виховної роботи у коледжі з використанням<br>Інтернет – ресурсу.<br>«Tempara mutantur, et nos mutamurini llis», – «Часи змінюються, і ми<br>змінюємось разом із ними», - стверджує латинське прислів‘я. І з цим важко<br>не погодитись: якщо змінюється суспільство, то повинні осучаснюватись і всі<br>сфери та галузі нашого життя, особливо якщо це стосується виховання<br>студентської молоді.<br>В основі виховного процесу повинна бути людина як найвища<br>цінність, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин,<br>професіонал.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/231Теоретико-методологічні й методичні засади освіти впродовж життя2022-01-29T23:19:23+02:00Анна Бражник appos@appos.org.uaКсенія Роненко metody2013@ukr.net<p>Центральна роль у забезпеченні інноваційного розвитку українського суспільства належить сферам освіти та наукових досліджень і розробок. Першій — тому, що в ній формується інноваційна людина, інноваційний людський капітал, другій — через те, що створює системну базу наукових знань і відповідних розробок на їх основі, зокрема для освіти.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/229Педагогічні умови формування позитивного психологічного клімату в академічній групі2022-01-29T22:53:51+02:00Ольга Білецька appos@appos.org.ua<p>«Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті»<br>головним і важливим завданням ставить збереження та зміцнення фізичного<br>й психічного здоров'я дитини, розвиток її творчих здібностей, реалізацію<br>потенційних можливостей особистості. Особливе місце при цьому належить<br>активізації людського фактора та спрямованість кожного викладача й<br>куратора на створення позитивного психологічного клімату в колективі<br>академічної групи, зокрема мобілізації зусиль усіх педагогічних працівників<br>навчального закладу.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/245Організація науково-дослідницької роботи студентів у системі фахової підготовки2022-01-30T10:33:00+02:00Інна Козіна appos@appos.org.ua<p>Важливою формою науково-дослідної роботи студентів, що включена<br>до навчального процесу, є впровадження елементів творчості в практичні<br>заняття. Перед студентами на таких заняттях ставляться проблемні ситуації,<br>які вимагають пошуку оптимального рішення. Студенти самостійно<br>розробляють варіанти таких рішень та обґрунтовують вибір найкращого з<br>них. Формуванню навичок науково-дослідної сприятимуть: діалогова форма<br>занять (формування навичок колективної творчості), проблемні лекції,<br>«круглі столи», ділові ігри, індивідуальні домашні завдання з елементами<br>наукового пошуку.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/236Психологічні механізми та педагогічні методи викладання в сучасному освітньому процесі2022-01-30T09:06:49+02:00Світлана Гвоздьова appos@appos.org.uaВалерія Ємельянова metody2013@ukr.net<p>Педагогічний процес як сукупність послідовних дій задля досягнення мети навчання і виховання підпорядкований певним універсальним і специфічним цілям та закономірностям.<br>Педагогічний процес здійснюється в умовах, які можуть сприяти або перешкоджати його успішному функціонуванні. Зміни, які відбуваються в соціальній структурі негативно впливають на процеси в сучасній педагогіці. Це означає, що завдання, зміст форми і методи педагогічного процесу залежать не тільки від потреб , а й від можливостей суспільства, умов в яких він відбувається.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/227Формування професійної компетентності майбутніх технологів в умовах дистанційного навчання2022-01-29T22:28:55+02:00Ганна Бережна appos@appos.org.uaНіна Сітнікова metody2013@ukr.net<p>Сучасне виробництво вимагає від фахівців високої професійної підготовки, спеціальних знань. Вони повинні бути конкурентноспроможними технологами з високим рівнем професійної компетентності, мобільності, готовності до впровадження нових технологій виробництва.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/241Психологічні, педагогічні засади особистісного і професійного розвитку викладачів2022-01-30T09:58:19+02:00Галина Деміденкова appos@appos.org.ua<p>На сьгодні є досить актуальною потреба у<br>формуванні психологічної та педагогічної готовності викладача до<br>професійної діяльності в конкурентному середовищі. Проблема професійного<br>розвитку викладачів закладів вищої освіти має комплексний психолого-<br>педагогічного характер. Професійний розвиток викладача значною мірою<br>залежить від розвитку особистості. Розв‘язання цієї проблеми можливе через<br>створення оптимальних психолого-педагогічних умов особистісного<br>розвитку викладача, підвищення рівня професійної майстерності.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/239Заклад освіти, як середовище первинної профілактики хімічної залежності у підлітків: методи роботи та особистісні ресурси фахівців2022-01-30T09:30:20+02:00Сергій Громов appos@appos.org.ua<p>Провідним видом діяльності підліткового віку (11-15років) є інтимно -<br>особистісне спілкування. Важливим для особистості є думка підліткової<br>референтної групи. Саме в групах іде перше знайомство з психічно<br>активними хімічними речовинами – алкоголем, табаком. Якщо лідер<br>підліткової групи зловживає канабісом, не дивно, що й ритуал прийняття в<br>групу нових членів, часто слабших фізично та й психологічно, буде<br>проходити зі зловживанням цією сполукою.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/246Цілісність та безперервність процесу виховання особистості в коледжі2022-01-30T10:37:12+02:00Світлана Карнаухова appos@appos.org.ua<p>Головним завданням закладів вищої освіти є надання майбутнім<br>фахівцям системи знань, умінь та навичок, що гарантують виконання ними<br>на виробництві своїх функціональних обов‘язків, а також забезпечення<br>культурного і духовного розвитку особистості кожного студента, виховання<br>молодих людей у дусі найкращих людських цінностей. Тому процеси<br>навчання та виховання нероздільні, повинні бути послідовними і<br>безперервними.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/237Психологічні механізми та педагогічні методи викладання в сучасному освітньому процесі2022-01-30T09:14:06+02:00Світлана Гвоздьова appos@appos.org.uaВалерія Ємельянова metody2013@ukr.net<p>Педагогічний процес як сукупність послідовних дій задля досягнення<br>мети навчання і виховання підпорядкований певним універсальним і специфічним цілям та закономірностям.<br>Педагогічний процес здійснюється в умовах, які можуть сприяти або перешкоджати його успішному функціонуванні. Зміни, які відбуваються в соціальній структурі негативно впливають на процеси в сучасній педагогіці. Це означає, що завдання, зміст форми і методи педагогічного процесу залежать не тільки від потреб , а й від можливостей суспільства, умов в яких він відбувається.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/192Сучасні засоби формування й розвитку технологічних компетентностей здобувачів освіти2022-01-16T09:39:32+02:00Олена Гарус appos@appos.org.ua<p>У статті розкрито сутність сучасних засобів формування й розвитку технологічних компетентностей здобувачів освіти. Визначено новітні технології, які сприяють розвитку технологічних компетентностей.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/193Керування та контроль самоосвітньої діяльності студента в умовах змішаного ти дистанційного навчання2022-01-16T09:44:02+02:00Зоя Герасимова appos@appos.org.ua<p>Для забезпечення належної якості фахової передвищої освіти навчальні заклади почали використовувати змішане навчання.<br>Пандемія, що охопила весь світ, та Україну в тому числі, внесла свої корективи в усі сфери життя, наклавши свій відбиток на організацію освітнього процесу, зокрема.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/194Науково-практична студентська конференція як засіб формування й розвитку професійних компетентностей здобувачів освіти2022-01-16T09:48:39+02:00Олександр Зубченко appos@appos.org.uaОлександр Самардак metody2013@ukr.net<p>Професійну компетентність майбутнього фахівця визначають сукупність теоретичних знань і професійних вмінь, організаторських здібностей, ціннісних орієнтацій, інтегративних показників культури<br>поведінки і мовлення, стилю спілкування, ставлення до себе і своєї<br>діяльності. Комунікативна компетенція визначається як здатність особистості<br>до ефективного спілкування у типових ситуаціях професійної діяльності,<br>дослідницька – як сукупність умінь проводити пошукове, наукове,<br>експериментальне дослідження, працювати з нормативною та технічною<br>літературою.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/195Нові технології виховної роботи в умовах діджиталізаціїї освіти2022-01-16T09:54:25+02:00Раїса Казарова appos@appos.org.ua Виктория Кузьменкоmetody2013@ukr.net<p>Виховна робота є основою педагогічної діяльності будь-якого закладу<br>освіти. Основна мета виховання — формування гармонійно розвиненої<br>особистості. В основі такої роботи лежать педагогічні принципи співпраці,<br>природо і культуровідповідності, доступності, послідовності та<br>систематичності, науковості, індивідуального підходу, але особливе значення<br>ми відводимо принципу свідомості, активності, творчості та ініціативи.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/196Інструмент удосконалення викладання дисципліни «Фармакологія та медична рецептура»2022-01-16T09:59:45+02:00Марина Ковтун appos@appos.org.ua<p>Створення цілісного освітнього простору – активний засіб підвищення ефективності освітнього процесу як під час вивчення конкретної дисципліни, так і в коледжі загалом. Успіх і результат забезпечують розумно обрані освітні технології. Особлива група освітніх технологій – інформаційні, які є наскрізними, перетинають виокремлені групи технологій, використовуються в навчанні, вихованні та управлінні.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/197Роль виховної роботи куратора академічної групи в період адаптації2022-01-16T10:03:46+02:00Мар’яна Когуч appos@appos.org.ua<p>Створення цілісного освітнього простору – активний засіб підвищення<br>ефективності освітнього процесу як під час вивчення конкретної дисципліни,<br>так і в коледжі загалом. Успіх і результат забезпечують розумно обрані<br>освітні технології. Особлива група освітніх технологій – інформаційні, які є<br>наскрізними, перетинають виокремлені групи технологій, використовуються<br>в навчанні, вихованні та управлінні.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/372Контроль знань студентів на заняттях із внутрішньої медицини2023-03-04T22:26:16+02:00Наталія Кулай appos@appos.org.ua<p>У сучасній освіті поліпшення якості підготовки спеціалістів може бути забезпечене не тільки суттєвим удосконаленням методів навчання (застосуванням інтерактивних технологій, комп‘ютеризації навчального процесу, впровадженням новітніх досягнень педагогіки), але і надійним зворотнім зв‘язком, який реалізується через навчальну, творчу та практичну діяльність студентів.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/198Самоосвіта як безперервний процес підвищення професійної компетентності педагога2022-01-16T10:09:10+02:00Наталія Курська appos@appos.org.ua<p>У сучасній освіті поліпшення якості підготовки спеціалістів може бути<br>забезпечене не тільки суттєвим удосконаленням методів навчання<br>(застосуванням інтерактивних технологій, комп‘ютеризації навчального<br>процесу, впровадженням новітніх досягнень педагогіки), але і надійним<br>зворотнім зв‘язком, який реалізується через навчальну, творчу та практичну<br>діяльність студентів. Контроль цієї діяльності, тобто контроль якості<br>результатів навчання, – повинен бути однією з найважливіших проблем<br>методичного характеру для викладачів.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/199Використання інформаційно-комунікативних технологій на заняттях англійської мови як засіб підвищення якості навчання2022-01-16T10:13:54+02:00Віталіна Кухта appos@appos.org.ua<p>У сучасній освіті поліпшення якості підготовки спеціалістів може бути<br>забезпечене не тільки суттєвим удосконаленням методів навчання<br>(застосуванням інтерактивних технологій, комп‘ютеризації навчального<br>процесу, впровадженням новітніх досягнень педагогіки), але і надійним<br>зворотнім зв‘язком, який реалізується через навчальну, творчу та практичну<br>діяльність студентів. Контроль цієї діяльності, тобто контроль якості<br>результатів навчання, – повинен бути однією з найважливіших проблем<br>методичного характеру для викладачів.</p>2021-12-19T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів