http://journal.org.ua/index.php/appos/issue/feed Збірник матеріалів 2023-03-04T22:26:16+02:00 Юрій metody2013@ukr.net Open Journal Systems <p>Збірники матеріалів</p> <p> </p> <p> </p> http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/187 Самоосвітня діяльність студентів при вивченні економічних дисциплін в умовах змішаного навчання 2022-01-15T23:25:23+02:00 Людмила Бандурка appos@appos.org.ua Тетяна Волосюк metody2013@ukr.net <p>На сучасному етапі розвитку євроінтеграційних процесів в Україні змінюється ставлення до сутності вищої освіти. Її метою стає формування певних психологічних та академічних компетентностей у студентів.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/226 Інноваційні технології при викладанні хімії 2022-01-29T19:40:55+02:00 Яніна Безверха appos@appos.org.ua <p>Інноваційний процес полягає у формуванні й розвитку змісту й організації нового. У цілому під інноваційним процесом розуміється комплексна діяльність по створенню, освоєнню, використанню й поширенню нововведень.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/228 Візуалізація навчального матеріалу в рамках діджиталізації освітнього процесу 2022-01-29T22:47:25+02:00 Олена Білан appos@appos.org.ua <p>Стрімкий розвиток технологій сучасного світу приніс зміни в кожну з<br>галузей науки, техніки та технологій. Такі зміни торкнулись також й<br>безпосередньо ланки освіти. Сучасна молодь, яка виховується в період<br>економічного зростання і застарілих моделей освіти, значно відрізняється від<br>попередніх ходом думок, швидкістю розвитку, можливістю навчатися в<br>Інтернеті. Широкий обсяг можливостей має підвищувати зацікавленість дітей<br>та підлітків в отриманні різних навичок та знань, але надлишок інформації не<br>дозволяє якісно переробляти, засвоювати та використовувати всі дані.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/188 Підвищення кваліфікації педагогів в умовах нової нормальності: виклики, ідеї, рішення 2022-01-15T23:33:08+02:00 Олена Білик appos@appos.org.ua Анатолій Царинний metody2013@ukr.net Наталія Присяжна metody2013@ukr.net <p>Сучасна медична фахова освіта трансформується не лише через зовнішні атрибути, але і через зміни у новітніх вимогах та реаліях сфери надання медичної допомоги всіх рівнів. Викладач коледжу, який не крокує паралельно зі змінами, не відслідковує новини та нововведення медичної галузі, нарешті, не обізнаний зі станом справ у базових лікувальних закладах коледжу, не спроможний викласти навчальний матеріал з точки зору сьогодення.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/189 Реалізація компетентнісного підходу на заняттях математичного та природничо - наукового циклу 2022-01-15T23:42:32+02:00 Ірина Білоцерковець appos@appos.org.ua <p>Реалізація компетентнісного підходу в освіті – це потреба у приведенні у відповідальність освіти і потреб ринку праці. Головним завданням компетентнісного підходу є формування не лише знань, умінь та навичок, а й упровадження особистісно орієнтованих форм навчання, метою якого є створення умов для розвитку та самореалізації кожного студента.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/230 Створення здоров'язберігаючого освітнього простору у закладах фахової передвищої освіти 2022-01-29T23:10:18+02:00 Виктория Бондарєва appos@appos.org.ua <p>Завдання закладів освіти у сфері охорони здоров‘я здобувачів освіти закріплені у низці державних законодавчих і нормативних документів. Так, у Законі України «Про повну загальну середню освіту» в ст. 21 зазначено, що «Заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку<br>учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя»</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/232 Фреймове структурування навчального матеріалу на заняттях з української літератури 2022-01-29T23:37:43+02:00 Ірина Бризгалова appos@appos.org.ua <p>Нова доба, уже названа через інтенсивний потік інформації і нові способи її передачі інформаційною, вимагає й відповідних підходів до навчання гуманітарних дисциплін. Відтак, ми мусимо орієнтуватися в тих умовах, у яких будуть вчитися, розвиватися, зростати як професіонали, як активні члени соціуму наші учні.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/233 Пізнавальний інтерес у студентів коледжу в процесі навчання. Аспекти його формування у психолого-педагогічній діяльності викладача 2022-01-29T23:59:04+02:00 Леся Васильєва appos@appos.org.ua <p>Сучасний етап розвитку медичної освіти припускає якісну зміну підходу до визначення його змісту та також форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів. Це пов'язано з необхідністю формувати у студентів не лише пізнавальні, але і професійні інтереси, виховувати системне (клінічне та експертне) мислення, давати цілісне уявлення про вибрану професію, навчати професійній діяльності.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/190 Досвід організації самостійної роботи у студентів під час дистанційного навчання в умовах адаптивного карантину 2022-01-16T00:04:09+02:00 Віталіна Власенко appos@appos.org.ua <p>Реалії сучасного світу вносять великі корективи в систему освіти. На даний момент є досить актуальною тема вибору методів і способів навчання в умовах адаптивного карантину. Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров‘я важливо створити умови для здобувачів освіти, щоб вони мали вільний доступ до навчальних матеріалів. Саме тому впровадження дистанційного навчання, опанування цифрових технологій, вирішення технічних проблем та переведення навчального матеріалу в онлайн – є головною засадою розвитку освіти в умовах пандемії.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/234 Забезпечення реалізації освітньої траєкторії студента з дисципліни «основи медсетсринства» в умовах дистанційного змішаного навчання 2022-01-30T08:42:12+02:00 Тетяна Влох appos@appos.org.ua <p>Підготовка закладами фахової передвищої освіти компетентних<br>фахівців, з гармонійним поєднанням особистісних і професійно важливих<br>якостей, які здатні до саморозвитку та самореалізації в майбутній<br>професійній діяльності, є пріоритетними цілями. У зв'язку з цим особливої<br>актуальності й цінності набуває студентоцентрована орієнтація освітнього<br>процесу, що передбачає: урахування індивідуальних можливостей, потреб<br>студентів, уможливлення їхньої свободи стосовно вибору компонентів<br>освітніх програм, стимулювання визначення студентами індивідуального<br>сенсу освітньої діяльності та свідомого й відповідального вибору<br>індивідуальної освітньої траєкторії.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/235 Використання мультимедійних засобів навчання при викладанні французької мови в рамках диджитилізації навчального процесу 2022-01-30T09:01:35+02:00 Тамара Вовк appos@appos.org.ua <p>Глобалізаційні процеси, що охопили всі сторони сучасного життя, висувають високі вимоги до іншомовної підготовки студентів у закладах фахової передвищоїосвіти. Майбутній фахівець повинен оволодіти іншомовною комунікативною компетентністю, котру розглядають як здатність до реалізації різних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання,<br>говоріння, читання, письма та перекладу/медіації) в життєвоважливих для певного віку сферах і ситуаціях спілкування</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/238 Формування професійної мотивації студентів 2022-01-30T09:18:51+02:00 Ганна Горішна appos@appos.org.ua <p>Актуальна проблема, яка турбує кожного з нас в умовах оптимізації<br>фахової освіти – формування в студентської молоді позитивного ставлення<br>до набуття знань.<br>В наш час гостро постає питання поліпшення теоретичної та<br>практичної підготовки спеціалістів для харчової галузі. Особливої<br>актуальності набуває пошук внутрішніх резервів підвищення ефективності<br>навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців. Такими внутрішніми<br>джерелами активності особистості у процесі набуття знань, умінь і навичок,<br>необхідних для подальшого навчання, самоосвіти та майбутньої професійної<br>діяльності, є насамперед мотиви, потреби, інтереси, прагнення, ставлення до<br>навчання.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/243 Самоосвітня діяльність студента через призму дистанційного та змішаного навчання 2022-01-30T10:15:33+02:00 Анастасія Ігнатьєва appos@appos.org.ua <p>У наш час є багато спеціалістів, проте найбільшим попитом<br>користуються лише ті, що володіють глибокими знаннями, є всебічно<br>компетентними у професійній діяльності та суспільному житті, здатними до<br>самоосвіти. Інновацією в освітній діяльності у закладах передвищої та вищої<br>освіти стало впровадження дистанційного навчання. Дистанційна освіта дає<br>змогу отримувати нові знання та навички, перебуваючи будь-де, знаходитись<br>у закладі освіти стало не обов‘язкого. Сучасність системи передвищої та<br>вищої освіти України переймає швидкі зміни і дедалі вони будуть ще<br>глобальнішими. Викладачам та здобувачас освіти необхідно знаходити<br>взаємодію у віртуальному просторі за допомогою мережі інтернет,<br>комп‘ютерні технології змінюють традиційні форми подачі матеріалу. Дедалі<br>більше матеріалу викладається та вивчається через дистанційний формат,<br>багато курсів не лише для здобувачей освіти перейняли досвід навчання в<br>дистанційниій формі.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/244 Візуалізація навчального матеріалу на заняттях фізики та математики 2022-01-30T10:23:51+02:00 Сергій Камазін appos@appos.org.ua Олена Камазіна metody2013@ukr.net <p>На сьогодні, галузь цифрових технологій знаходиться на стадії<br>становлення та формування, що не дає змоги провести об'єктивний і<br>глибокий аналіз діджиталізації в основних сферах людського існування.<br>Результатом діяльності освіти є не тільки надання знань, а й<br>формування компетентностей закладами освіти. У навчанні здобувачів освіти<br>запроваджуються електронні інструменти, які відповідають сучасним<br>вимогам, тобто стрімкого поширення набуває процес діджиталізації –<br>впровадження цифрових технологій у традиційне навчання.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/247 Цілісність та безперервність процесу виховання особистості в коледжі 2022-01-30T10:54:15+02:00 Світлана Карнаухова appos@appos.org.ua <p>Головним завданням закладів вищої освіти є надання майбутнім фахівцям системи знань, умінь та навичок, що гарантують виконання ними на виробництві своїх функціональних обов‘язків, а також забезпечення культурного і духовного розвитку особистості кожного студента, виховання молодих людей у дусі найкращих людських цінностей. Тому процеси навчання та виховання нероздільні, повинні бути послідовними і безперервними.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/242 Візуалізація навчального матеріалу в рамках діджиталізації освітнього процесу 2022-01-30T10:06:06+02:00 Сергій Дєнісов appos@appos.org.ua Дмитро Кравчук metody2013@ukr.net Максим Вус metody2013@ukr.net <p>Сучасний рівень розвитку ІТ-технологій, вкупі з легкою доступністю<br>цифрових гаджетів у переважної більшості здобувачів освіти диктує нові<br>стандарти для викладання навчального матеріалу. Всього 10-15 років тому<br>важко було повірити в те, що у кожного студента в кармані буде пристрій,<br>здатний створювати та відображати фото- відео- та аудіо-ресурси в майже<br>безмежних об‘ємах, а головне – отримувати необмежений доступ до<br>інтернет-мережі на високій швидкості та з малими затримками.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/191 Методологічні основи дистанційної освіти в умовах адаптивного карантину 2022-01-16T09:31:35+02:00 Віра Волторніст appos@appos.org.ua Єлєна Соколовська metody2013@ukr.net Олена Каплун metody2013@ukr.net <p>У сучасному світі викладач повен бути готовий до змін, що відбуваються в освіті, добре володіти предметними компетентностями та впроваджувати інноваційні технології під час вивчення предмета. Потрібно,<br />щоб навчання проходило швидко, ефективно та мобільно. Тому одним із<br />способів надання такої можливості є запровадження у вивченні навчальних<br />дисциплін системи дистанційного навчання.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/240 Сценарій виховного заходу «Відлуння Чорнобиля» 2022-01-30T09:42:26+02:00 Наталія Данилейченко appos@appos.org.ua <p>Одним із важливих напрямків виховної роботи є формування<br>екологічної культури. Проявом екологічної культури є екологічна<br>компетентність, яка невіддільна від особистісної відповідальності.<br>Останнім часом молоді люди мало цікавляться про долю тих, хто<br>врятував світ від наслідків найбільшої техногенної катастрофи XX сторіччя -<br>аварії на четвертому енергоблоці Чорнобильської атомної електростанції<br>(ЧАЕС). Тому необхідно шукати шляхи підвищення інтересу студентів до<br>екологічних проблем через різні форми позааудиторної роботи. Однією з<br>ефективних форм є проведення зустрічей з безпосередніми учасниками<br>ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/248 Сучасні аспекти виховної роботи як складової освітнього процесу 2022-01-30T11:02:44+02:00 Любов Коник appos@appos.org.ua <p>У статті висловлюються погляди на сучасний виховний процес,<br>описано досвід організації виховної роботи у коледжі з використанням<br>Інтернет – ресурсу.<br>«Tempara mutantur, et nos mutamurini llis», – «Часи змінюються, і ми<br>змінюємось разом із ними», - стверджує латинське прислів‘я. І з цим важко<br>не погодитись: якщо змінюється суспільство, то повинні осучаснюватись і всі<br>сфери та галузі нашого життя, особливо якщо це стосується виховання<br>студентської молоді.<br>В основі виховного процесу повинна бути людина як найвища<br>цінність, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин,<br>професіонал.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/231 Теоретико-методологічні й методичні засади освіти впродовж життя 2022-01-29T23:19:23+02:00 Анна Бражник appos@appos.org.ua Ксенія Роненко metody2013@ukr.net <p>Центральна роль у забезпеченні інноваційного розвитку українського суспільства належить сферам освіти та наукових досліджень і розробок. Першій — тому, що в ній формується інноваційна людина, інноваційний людський капітал, другій — через те, що створює системну базу наукових знань і відповідних розробок на їх основі, зокрема для освіти.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2022 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/229 Педагогічні умови формування позитивного психологічного клімату в академічній групі 2022-01-29T22:53:51+02:00 Ольга Білецька appos@appos.org.ua <p>«Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті»<br>головним і важливим завданням ставить збереження та зміцнення фізичного<br>й психічного здоров'я дитини, розвиток її творчих здібностей, реалізацію<br>потенційних можливостей особистості. Особливе місце при цьому належить<br>активізації людського фактора та спрямованість кожного викладача й<br>куратора на створення позитивного психологічного клімату в колективі<br>академічної групи, зокрема мобілізації зусиль усіх педагогічних працівників<br>навчального закладу.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/245 Організація науково-дослідницької роботи студентів у системі фахової підготовки 2022-01-30T10:33:00+02:00 Інна Козіна appos@appos.org.ua <p>Важливою формою науково-дослідної роботи студентів, що включена<br>до навчального процесу, є впровадження елементів творчості в практичні<br>заняття. Перед студентами на таких заняттях ставляться проблемні ситуації,<br>які вимагають пошуку оптимального рішення. Студенти самостійно<br>розробляють варіанти таких рішень та обґрунтовують вибір найкращого з<br>них. Формуванню навичок науково-дослідної сприятимуть: діалогова форма<br>занять (формування навичок колективної творчості), проблемні лекції,<br>«круглі столи», ділові ігри, індивідуальні домашні завдання з елементами<br>наукового пошуку.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/236 Психологічні механізми та педагогічні методи викладання в сучасному освітньому процесі 2022-01-30T09:06:49+02:00 Світлана Гвоздьова appos@appos.org.ua Валерія Ємельянова metody2013@ukr.net <p>Педагогічний процес як сукупність послідовних дій задля досягнення мети навчання і виховання підпорядкований певним універсальним і специфічним цілям та закономірностям.<br>Педагогічний процес здійснюється в умовах, які можуть сприяти або перешкоджати його успішному функціонуванні. Зміни, які відбуваються в соціальній структурі негативно впливають на процеси в сучасній педагогіці. Це означає, що завдання, зміст форми і методи педагогічного процесу залежать не тільки від потреб , а й від можливостей суспільства, умов в яких він відбувається.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/227 Формування професійної компетентності майбутніх технологів в умовах дистанційного навчання 2022-01-29T22:28:55+02:00 Ганна Бережна appos@appos.org.ua Ніна Сітнікова metody2013@ukr.net <p>Сучасне виробництво вимагає від фахівців високої професійної підготовки, спеціальних знань. Вони повинні бути конкурентноспроможними технологами з високим рівнем професійної компетентності, мобільності, готовності до впровадження нових технологій виробництва.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/241 Психологічні, педагогічні засади особистісного і професійного розвитку викладачів 2022-01-30T09:58:19+02:00 Галина Деміденкова appos@appos.org.ua <p>На сьгодні є досить актуальною потреба у<br>формуванні психологічної та педагогічної готовності викладача до<br>професійної діяльності в конкурентному середовищі. Проблема професійного<br>розвитку викладачів закладів вищої освіти має комплексний психолого-<br>педагогічного характер. Професійний розвиток викладача значною мірою<br>залежить від розвитку особистості. Розв‘язання цієї проблеми можливе через<br>створення оптимальних психолого-педагогічних умов особистісного<br>розвитку викладача, підвищення рівня професійної майстерності.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/239 Заклад освіти, як середовище первинної профілактики хімічної залежності у підлітків: методи роботи та особистісні ресурси фахівців 2022-01-30T09:30:20+02:00 Сергій Громов appos@appos.org.ua <p>Провідним видом діяльності підліткового віку (11-15років) є інтимно -<br>особистісне спілкування. Важливим для особистості є думка підліткової<br>референтної групи. Саме в групах іде перше знайомство з психічно<br>активними хімічними речовинами – алкоголем, табаком. Якщо лідер<br>підліткової групи зловживає канабісом, не дивно, що й ритуал прийняття в<br>групу нових членів, часто слабших фізично та й психологічно, буде<br>проходити зі зловживанням цією сполукою.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/246 Цілісність та безперервність процесу виховання особистості в коледжі 2022-01-30T10:37:12+02:00 Світлана Карнаухова appos@appos.org.ua <p>Головним завданням закладів вищої освіти є надання майбутнім<br>фахівцям системи знань, умінь та навичок, що гарантують виконання ними<br>на виробництві своїх функціональних обов‘язків, а також забезпечення<br>культурного і духовного розвитку особистості кожного студента, виховання<br>молодих людей у дусі найкращих людських цінностей. Тому процеси<br>навчання та виховання нероздільні, повинні бути послідовними і<br>безперервними.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/237 Психологічні механізми та педагогічні методи викладання в сучасному освітньому процесі 2022-01-30T09:14:06+02:00 Світлана Гвоздьова appos@appos.org.ua Валерія Ємельянова metody2013@ukr.net <p>Педагогічний процес як сукупність послідовних дій задля досягнення<br>мети навчання і виховання підпорядкований певним універсальним і специфічним цілям та закономірностям.<br>Педагогічний процес здійснюється в умовах, які можуть сприяти або перешкоджати його успішному функціонуванні. Зміни, які відбуваються в соціальній структурі негативно впливають на процеси в сучасній педагогіці. Це означає, що завдання, зміст форми і методи педагогічного процесу залежать не тільки від потреб , а й від можливостей суспільства, умов в яких він відбувається.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/192 Сучасні засоби формування й розвитку технологічних компетентностей здобувачів освіти 2022-01-16T09:39:32+02:00 Олена Гарус appos@appos.org.ua <p>У статті розкрито сутність сучасних засобів формування й розвитку технологічних компетентностей здобувачів освіти. Визначено новітні технології, які сприяють розвитку технологічних компетентностей.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/193 Керування та контроль самоосвітньої діяльності студента в умовах змішаного ти дистанційного навчання 2022-01-16T09:44:02+02:00 Зоя Герасимова appos@appos.org.ua <p>Для забезпечення належної якості фахової передвищої освіти навчальні заклади почали використовувати змішане навчання.<br>Пандемія, що охопила весь світ, та Україну в тому числі, внесла свої корективи в усі сфери життя, наклавши свій відбиток на організацію освітнього процесу, зокрема.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/194 Науково-практична студентська конференція як засіб формування й розвитку професійних компетентностей здобувачів освіти 2022-01-16T09:48:39+02:00 Олександр Зубченко appos@appos.org.ua Олександр Самардак metody2013@ukr.net <p>Професійну компетентність майбутнього фахівця визначають сукупність теоретичних знань і професійних вмінь, організаторських здібностей, ціннісних орієнтацій, інтегративних показників культури<br>поведінки і мовлення, стилю спілкування, ставлення до себе і своєї<br>діяльності. Комунікативна компетенція визначається як здатність особистості<br>до ефективного спілкування у типових ситуаціях професійної діяльності,<br>дослідницька – як сукупність умінь проводити пошукове, наукове,<br>експериментальне дослідження, працювати з нормативною та технічною<br>літературою.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/195 Нові технології виховної роботи в умовах діджиталізаціїї освіти 2022-01-16T09:54:25+02:00 Раїса Казарова appos@appos.org.ua Виктория Кузьменко metody2013@ukr.net <p>Виховна робота є основою педагогічної діяльності будь-якого закладу<br>освіти. Основна мета виховання — формування гармонійно розвиненої<br>особистості. В основі такої роботи лежать педагогічні принципи співпраці,<br>природо і культуровідповідності, доступності, послідовності та<br>систематичності, науковості, індивідуального підходу, але особливе значення<br>ми відводимо принципу свідомості, активності, творчості та ініціативи.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/196 Інструмент удосконалення викладання дисципліни «Фармакологія та медична рецептура» 2022-01-16T09:59:45+02:00 Марина Ковтун appos@appos.org.ua <p>Створення цілісного освітнього простору – активний засіб підвищення ефективності освітнього процесу як під час вивчення конкретної дисципліни, так і в коледжі загалом. Успіх і результат забезпечують розумно обрані освітні технології. Особлива група освітніх технологій – інформаційні, які є наскрізними, перетинають виокремлені групи технологій, використовуються в навчанні, вихованні та управлінні.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/197 Роль виховної роботи куратора академічної групи в період адаптації 2022-01-16T10:03:46+02:00 Мар’яна Когуч appos@appos.org.ua <p>Створення цілісного освітнього простору – активний засіб підвищення<br>ефективності освітнього процесу як під час вивчення конкретної дисципліни,<br>так і в коледжі загалом. Успіх і результат забезпечують розумно обрані<br>освітні технології. Особлива група освітніх технологій – інформаційні, які є<br>наскрізними, перетинають виокремлені групи технологій, використовуються<br>в навчанні, вихованні та управлінні.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/372 Контроль знань студентів на заняттях із внутрішньої медицини 2023-03-04T22:26:16+02:00 Наталія Кулай appos@appos.org.ua <p>У сучасній освіті поліпшення якості підготовки спеціалістів може бути забезпечене не тільки суттєвим удосконаленням методів навчання (застосуванням інтерактивних технологій, комп‘ютеризації навчального процесу, впровадженням новітніх досягнень педагогіки), але і надійним зворотнім зв‘язком, який реалізується через навчальну, творчу та практичну діяльність студентів.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/198 Самоосвіта як безперервний процес підвищення професійної компетентності педагога 2022-01-16T10:09:10+02:00 Наталія Курська appos@appos.org.ua <p>У сучасній освіті поліпшення якості підготовки спеціалістів може бути<br>забезпечене не тільки суттєвим удосконаленням методів навчання<br>(застосуванням інтерактивних технологій, комп‘ютеризації навчального<br>процесу, впровадженням новітніх досягнень педагогіки), але і надійним<br>зворотнім зв‘язком, який реалізується через навчальну, творчу та практичну<br>діяльність студентів. Контроль цієї діяльності, тобто контроль якості<br>результатів навчання, – повинен бути однією з найважливіших проблем<br>методичного характеру для викладачів.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів http://journal.org.ua/index.php/appos/article/view/199 Використання інформаційно-комунікативних технологій на заняттях англійської мови як засіб підвищення якості навчання 2022-01-16T10:13:54+02:00 Віталіна Кухта appos@appos.org.ua <p>У сучасній освіті поліпшення якості підготовки спеціалістів може бути<br>забезпечене не тільки суттєвим удосконаленням методів навчання<br>(застосуванням інтерактивних технологій, комп‘ютеризації навчального<br>процесу, впровадженням новітніх досягнень педагогіки), але і надійним<br>зворотнім зв‘язком, який реалізується через навчальну, творчу та практичну<br>діяльність студентів. Контроль цієї діяльності, тобто контроль якості<br>результатів навчання, – повинен бути однією з найважливіших проблем<br>методичного характеру для викладачів.</p> 2021-12-19T00:00:00+02:00 Авторське право (c) 2021 Збірник матеріалів