Вплив вибіркових навчальних предметів на якість навчання здобувачів технічних і аграрних ЗВО

Автор(и)

  • Олександр Євсюков

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.06

Ключові слова:

якість освіти, компетентність, освітня програма, навчальний план, вибірковий блок

Анотація

У статті розкрито погляд на сучасний стан реформи вищої освіти в Україні, що йде шляхом створення національних стандартів освіти, які базуються на сучасних досягненнях західної педагогічної науки з питань технологій навчання та вимірювання його успішності. Особливу увагу приділено рівню якості вищої освіти, який нами презентований як відносна характеристика. Акцентуємо у матеріалі статті на необхідності реалізації права на академічну мобільність закладами освіти, особливо технічними і аграрними. Наголошуємо на значущості вибіркової частини освітніх програм, що забезпечують можливість персонального вибору студентом окремих навчальних дисциплін з університетського переліку для розширення і поглиблення фахових знань задля майбутньої професійної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021