Технологія реалізації інформальної освіти викладачів фармацевтичного профілю

Автор(и)

  • Людмила Зубрицька
  • Тетяна Зубрицька
  • Ольга Мороз
  • Жанна Осінська

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.10

Ключові слова:

інформальна освіта, підвищення кваліфікації, технологія, освітні компоненти, викладачі фармацевтичного профілю

Анотація

У статті розглянуто поняття «інформальна освіта» як напрям підвищення кваліфікації викладачів фармацевтичного профілю та вид їхньої освітньої діяльності. Виявлено, що в контексті трансформаційних змін сучасної системи освіти інформальна освіта фактично стає одним зі стрижневих чинників особистісного та професійного розвитку викладачів фармацевтичного профілю. Продемонстровано технологію реалізації інформальної освіти викладачами фармацевтичного профілю. З’ясовано, що запропонована технологія реалізації інформальної освіти передбачає участь або співучасть викладачів фармацевтичного профілю у різних взаємопов’язаних видах діяльності, які мають удосконалювати професійно-педагогічну компетентність, що складається з таких компонентів: ціннісно-мотиваційний (визначає зовнішню та внутрішню мотивацію викладачів фармацевтичного профілю до розвитку педагогічної компетентності, види їхнього стимулювання); пізнавальний (окреслює систему знань, яка забезпечує якість педагогічної компетентності); діяльнісний (містить комплекс продуктивних педагогічних дій на основі сукупності здобутих знань та вмінь); особистісний (характеризує особистісні якості викладачів, що визначають їхню поведінкову, індивідуально-психологічну складові).

Технологія реалізації інформальної освіти передбачає опрацювання викладачами фармацевтичного профілю літератури, статей за фахом, зокрема онлайн; опрацювання ресурсу енциклопедичних матеріалів «Вікіпедія»; опрацювання відеоконтенту мотиваційного характеру; опрацювання відеоконтенту фахового спрямування (зокрема канал https://www.youtube.com); участь у діяльності соціальної мережі Facebook; комунікативна діяльність у педагогічному колективі; участь у науково-методичній діяльності.

Передбачуваним результатом технології реалізації інформальної освіти викладачами фармацевтичного профілю є їхнє удосконалення особистісного й професійного рівня як викладачів фармацевтичного профілю.

Біографії авторів

Людмила Зубрицька

Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж
Житомирської обласної ради

Тетяна Зубрицька

Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж
Житомирської обласної ради

Ольга Мороз

Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж
Житомирської обласної ради

Жанна Осінська

Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж
Житомирської обласної ради

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Зубрицька Л, Зубрицька Т, Мороз О, Осінська Ж. Технологія реалізації інформальної освіти викладачів фармацевтичного профілю. НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 23, Квітень 2024];(96):73-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/321