Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій учнів та студентів у освітньому процесі закладів освіти
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.11Ключові слова:
ціннісні орієнтації, умови, педагогічні умови, форми і методи роботи, саморозвиток, інтерактивне середовищеАнотація
У статті проаналізовано та розкрито сутність поняття «ціннісні орієнтації», визначено роль освіти у формуванні ціннісних орієнтацій учнів та студентів. Розглянуто наукові погляди щодо поняття «умови», «педагогічні умови». Крім того, в цій статті обґрунтовано сукупність педагогічних умов: провадження в діяльність освітніх закладів змісту, форм роботи, спрямованих на формування ціннісних орієнтацій особистості; формування спрямованості студентів на саморозвиток; підвищення рівня науково-методичної підготовленості педагогів навчальних закладів щодо громадянського становлення молоді.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Юрій Ївженко, Оксана Кузнєцова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)