Інноваційні підходи до методичної підготовки майбутніх учителів математики

Автор(и)

  • Олена Королюк

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.13

Ключові слова:

професійна підготовка вчителя, методична підготовка, методична компетентність, майбутній учитель математики, інноваційний підхід

Анотація

У статті на основі аналізу наукових джерел та практичних вишукувань розглянуто інноваційні підходи до методичної підготовки майбутніх учителів математики. Аналіз останніх публікацій дозволив виокремити широкий спектр наукового пошуку щодо вирішення цієї проблеми. Досліджено зміст і виділено складові професійної підготовки вчителя (змістову, технологічну, особистісну). Методичну компетентність визнано важливим чинником, необхідною умовою для формування технологічної компоненти професійної підготовки. Наведено тлумачення поняття методична компетентність майбутніх учителів математики; обґрунтовано необхідність запровадження інновацій у процес методичної підготовки майбутніх учителів математики за для ефективного реформування освітньої галузі. Запропоновано інноваційні інтерактивні методи, які реалізуються під час лекцій та практичних занять у процесі вивчення методики навчання математики у Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Розкрито переваги таких методів на шляху формування методичної компетентності майбутніх учителів. Для прикладу, представлено організацію і методику проведення ділової гри на практичному занятті «Методика вивчення властивостей та графіків тригонометричних функцій», яка передбачає підготовку і безпосереднє проведення уроку-лабораторної роботи з математики. Перспективи подальших досліджень визначено у розробці структурно-функціональної моделі професійної підготовки майбутніх учителів математики в умовах ступеневої освіти.

Біографія автора

Олена Королюк

Житомирський державний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Королюк О. Інноваційні підходи до методичної підготовки майбутніх учителів математики . НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 18, Квітень 2024];(96):97-101. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/324