Аналіз моделі використання електронних освітніх ресурсів у закладах загальної середньої освіти
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.15Ключові слова:
дистанційна освіта, електронні освітні ресурси, ІКТ-компетентність, цифрова компетентністьАнотація
Сучасний освітній процес в умовах воєнного стану в Україні має враховувати тенденції розвитку науки та техніки, а також вимоги суспільства до якості освітніх послуг. Одним з ефективних способів організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти розглядається цілеспрямоване використання електронних освітніх ресурсів. У дослідженні репрезентовано модель використання електронних освітніх ресурсів у освітньому процесі сучасних закладів загальної середньої освіти. Запропонована модель розроблена відповідно до технологій цифрового навчання і складається з чотирьох основних блоків: цільового, технічного, методологічного та технологічного. Використання у роботі теоретичних методів, серед яких аналіз, порівняння та узагальнення предмета дослідження на основі зарубіжної та вітчизняної наукової літератури, допомогло виокремити можливі шляхи розв’язання проблем використання електронних освітніх ресурсів у освітньому процесі сучасної вітчизняної освітньої практики. За результатами теоретичного аналізу можемо констатувати, що для ефективного використання електронних освітніх курсів необхідним є розвиток цифрової компетентності всіх суб'єктів освітнього процесу. Результати дослідження можуть бути використані при розробці навчальних курсів та запровадженні електронних освітніх ресурсів в освітній сфері.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Світлана Крупко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)