Аналіз моделі використання електронних освітніх ресурсів у закладах загальної середньої освіти

Автор(и)

  • Світлана Крупко

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.15

Ключові слова:

дистанційна освіта, електронні освітні ресурси, ІКТ-компетентність, цифрова компетентність

Анотація

Сучасний освітній процес в умовах воєнного стану в Україні має враховувати тенденції розвитку науки та техніки, а також вимоги суспільства до якості освітніх послуг. Одним з ефективних способів організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти розглядається цілеспрямоване використання електронних освітніх ресурсів. У дослідженні репрезентовано модель використання електронних освітніх ресурсів у освітньому процесі сучасних закладів загальної середньої освіти. Запропонована модель розроблена відповідно до технологій цифрового навчання і складається з чотирьох основних блоків: цільового, технічного, методологічного та технологічного. Використання у роботі теоретичних методів, серед яких аналіз, порівняння та узагальнення предмета дослідження на основі зарубіжної та вітчизняної наукової літератури, допомогло виокремити можливі шляхи розв’язання проблем використання електронних освітніх ресурсів у освітньому процесі сучасної вітчизняної освітньої практики. За результатами теоретичного аналізу можемо констатувати, що для ефективного використання електронних освітніх курсів необхідним є розвиток цифрової компетентності всіх суб'єктів освітнього процесу. Результати дослідження можуть бути використані при розробці навчальних курсів та запровадженні електронних освітніх ресурсів в освітній сфері.

Біографія автора

Світлана Крупко

 ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Крупко С. Аналіз моделі використання електронних освітніх ресурсів у закладах загальної середньої освіти. НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 24, Листопад 2024];(96):112-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/326