Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.23Ключові слова:
ігрова діяльність, ознайомлювальна гра, відображувальна гра, сюжетно-відображувальна гра, ранній вікАнотація
Статтю присвячено дослідженню впливу культури та мистецтва на становлення духовності студентів філологів. Зазначено, що духовне виховання відбувається під впливом мистецтва і літератури та перебуває в діалектичній взаємодії і обумовлюються розвитком високоморального світовідношення і життєствердження. У роботі обґрунтовано актуальність і важливість теоретичного осмислення концепції духовного виховання засобами мистецтва та художньої літератури. Викладено деякі теоретичні проблеми формування та збереження духовного виховання. У цій статті також представлені особливості педагогічного впливу мистецтва та художньої літератури на розвиток духовності студентів філологів. Дослідження складено на основі: аналізу таких взаємопов’язаних понять, як духовність, мистецтво, література, освіта і культура, вивчення ролі мистецтва і літератури у вихованні духовності. У результаті це дослідження розглядається як наукова спроба розвитку викладання навчальних програм з іноземної мови через мультидисциплінарну інтеграцію з мистецтвом і літературою.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Марія Федорова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)