Формування соціокультурних цінностей студентів в освітньому середовищі закладу фахової передвищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.97.2023.97.10Ключові слова:
соціокультурні цінності, студенти, формуванняАнотація
У статті розкрито сутність соціокультурних цінностей. Розглянуто різні наукові підходи до визначення основних характеристик соціокультурних цінностей. Встановлено, що соціокультурні цінності – це система переконань, поглядів, норм і стандартів, які формуються в суспільстві і визначають, як люди сприймають світ, взаємодіють між собою та з іншими членами суспільства. Соціокультурні цінності визначають, які дії та вчинки вважаються правильними і прийнятними та можуть бути основою для прийняття рішень у різних ситуаціях, можуть відігравати важливу роль у формуванні соціальних, політичних і економічних систем у суспільстві.
Визначені компоненти соціокультурних цінностей студентів ЗФПО: когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінковий. З метою перевірки рівнів сформованості соціокультурних цінностей студентів розроблено діагностичний інструментарій, який охоплює критерії, показники та рівні. Запропоновано актуальні форми та методи просвітницької діяльності щодо формування соціокультурних цінностей студентів, що включає вивчення соціокультурних цінностей та корекції хибних уявлень про цінності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Юрій Ївженко, Оксана Кузнєцова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)