Професійна підготовка вчителя в умовах воєнного стану засобами педагогіки толерантності
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.01Ключові слова:
педагогіка толерантності, толерантність, терпимість, толерантна особистість, «Школа толерантності», емпатія, стресостійкість, толерантне середовищеАнотація
У поданій статті висвітлено підсумки результатів ІІ концептуально-діагностичного етапу експерименту всеукраїнського рівня «Науково-методичне забезпечення реалізації авторської моделі «Школа толерантності», педагогічними колективами-учасниками якого є ліцей № 2 Хмельницької міської ради, гімназія № 6 Шепетівської міської ради Хмельницької області, Будинок дитячої творчості Нетішинської міської ради Хмельницької області. Метою дослідження визначено науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність науково-методичного забезпечення реалізації авторської моделі «Школа толерантності».
За підсумками ІІ етапу експерименту учасниками-закладами освіти розроблено Концепцію з реалізації науково-методичного забезпечення авторської моделі «Школа толерантності», укомплектовано діагностичні методики та програми на визначення ефективності функціонування авторської моделі «Школа толерантності», психологами експериментальних закладів освіти підібрані, адаптовані та розроблені діагностичні комплекси з виявлення рівня толерантної особистості та толерантного середовища, керівниками закладів освіти забезпечено повний психолого-педагогічний супровід експерименту всеукраїнського рівня, учасниками експерименту розроблена модель педагогічної системи «Школа толерантності», що враховує специфічні умови експериментальних закладів освіти, категорії учасників освітнього процесу та сучасні умови воєнного стану в Україні.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Надія Бирко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)