Професійна підготовка вчителя в умовах воєнного стану засобами педагогіки толерантності

Автор(и)

  • Надія Бирко ХОІППО ім. А. Назаренка

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.01

Ключові слова:

педагогіка толерантності, толерантність, терпимість, толерантна особистість, «Школа толерантності», емпатія, стресостійкість, толерантне середовище

Анотація

У поданій статті висвітлено підсумки результатів ІІ концептуально-діагностичного етапу експерименту всеукраїнського рівня «Науково-методичне забезпечення реалізації авторської моделі «Школа толерантності», педагогічними колективами-учасниками якого є ліцей № 2  Хмельницької міської ради, гімназія № 6 Шепетівської міської ради Хмельницької області, Будинок дитячої творчості Нетішинської міської ради Хмельницької області. Метою дослідження визначено науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність науково-методичного забезпечення реалізації авторської моделі «Школа толерантності».

За підсумками ІІ етапу експерименту учасниками-закладами освіти розроблено Концепцію з реалізації науково-методичного забезпечення авторської моделі «Школа толерантності», укомплектовано діагностичні методики та програми на визначення ефективності функціонування авторської моделі «Школа толерантності», психологами експериментальних закладів освіти підібрані, адаптовані та розроблені діагностичні комплекси з виявлення рівня толерантної особистості та толерантного середовища, керівниками закладів освіти забезпечено повний психолого-педагогічний супровід експерименту всеукраїнського рівня, учасниками експерименту розроблена модель  педагогічної системи «Школа толерантності», що враховує специфічні умови експериментальних закладів освіти, категорії учасників освітнього процесу та сучасні умови воєнного стану в Україні.

Біографія автора

Надія Бирко, ХОІППО ім. А. Назаренка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та освітніх технологій 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024

Як цитувати

1.
Бирко Н. Професійна підготовка вчителя в умовах воєнного стану засобами педагогіки толерантності. Нові технології навчання [інтернет]. 08, Жовтень 2024 [цит. за 21, Грудень 2024];(98):8-15. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/391