Особливості підготовки майбутніх учителів технологій в умовах реформування Нової української школи
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.04Ключові слова:
технології, Нова українська школа, підготовка вчителів, інноваційні технології, графічна компетентність, освітній кластер, програмне забезпеченняАнотація
Стаття присвячена визначенню особливостей компетентнісної підготовки майбутніх учителів технологій у контексті Концепції Нової української школи. НУШ ставить нові виклики та завдання перед системою освіти і зокрема перед педагогічними закладами, які забезпечують підготовку майбутніх учителів технологій. Майбутні вчителі технологій мають знати не лише предмет, а й низку ключових компетенцій, які допоможуть їм підготувати майбутнє покоління до життя в динамічному світі. Особлива увага приділяється формуванню у майбутніх учителів готовності використовувати інноваційні технології, САПР та володіти графічною компетентністю.
Для підготовки майбутніх учителів технологій необхідні кваліфіковані викладачі, які мають глибокі графічні знання та досвід роботи в цій галузі. Педагоги мають опановувати сучасні методи та форми навчання, інноваційні технології, навички використання ІКТ і САПР, працювати з дітьми, налагоджувати співпрацю з практиками, роботодавцями, представниками громадськості.
У статті акцентується на перевагах кластерної моделі підготовки вчителів технологій, особливо щодо формування графічної грамотності. Автори порівнюють цей підхід з університетським навчанням, виділяючи ключові відмінності між ними.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ірина Голіяд, Марина Ребрина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)