Особливості підготовки майбутніх учителів технологій в умовах реформування Нової української школи

Автор(и)

  • Ірина Голіяд ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  • Марина Ребрина Український державний університет імені Михайла Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.04

Ключові слова:

технології, Нова українська школа, підготовка вчителів, інноваційні технології, графічна компетентність, освітній кластер, програмне забезпечення

Анотація

Стаття присвячена визначенню особливостей компетентнісної підготовки майбутніх учителів технологій у контексті Концепції Нової української школи. НУШ ставить нові виклики та завдання перед системою освіти і зокрема перед педагогічними закладами, які забезпечують підготовку майбутніх учителів технологій. Майбутні вчителі технологій  мають знати не лише  предмет, а й низку ключових компетенцій, які допоможуть їм підготувати майбутнє покоління до життя в динамічному світі. Особлива увага приділяється формуванню у майбутніх учителів готовності використовувати інноваційні технології, САПР та володіти графічною компетентністю.

Для підготовки майбутніх учителів технологій необхідні кваліфіковані викладачі, які мають глибокі графічні знання та досвід роботи в цій галузі. Педагоги мають опановувати сучасні методи та форми навчання, інноваційні  технології, навички використання ІКТ і САПР,  працювати з дітьми, налагоджувати співпрацю з практиками, роботодавцями, представниками громадськості.

У статті акцентується на перевагах кластерної моделі підготовки вчителів технологій, особливо щодо формування графічної грамотності. Автори порівнюють цей підхід з університетським навчанням, виділяючи ключові відмінності між ними.

Біографії авторів

Ірина Голіяд, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник

Марина Ребрина, Український державний університет імені Михайла Драгоманова

аспірантка кафедри технологічної освіти

##submission.downloads##

Опубліковано

2024

Як цитувати

1.
Голіяд І, Ребрина М. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій в умовах реформування Нової української школи. Нові технології навчання [інтернет]. 08, Жовтень 2024 [цит. за 30, Грудень 2024];(98):33-41. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/394