Інженерний складник STEM
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.06Ключові слова:
STEM, освіта, розвиток, інженерія, інженерна складоваАнотація
Стаття присвячена проблемі використання STEM-підходів в освіті. В ній, зокрема, розглядається інженерна складова STEM.
Дослідження автора присвячене вивченню пізнання механізму творчості людини (дитини). Автор не лише доводить важливість інженерної складової STEM, показує її відмінність від політехнічного навчання, а й дає методичні рекомендації стосовно її реалізації в педагогічній практиці. Цінним, на думку автора, є запропонований ним підхід до постановки винахідницьких задач та моніторингу результатів діяльності учнів.
Аналіз проблеми та пропозиції стосовно її розв’язання автор робить на основі власної педагогічної практики, передового педагогічного досвіду вчителів, а також на основі результатів виконуваних наукових досліджень. Цьому ж сприяє його робота в підготовці завдань для проведення Всеукраїнських турнірів юних винахідників і раціоналізаторів, а також Міжнародних конкурсів юних дослідників та винахідників «Едісони ХХІ століття». Участь у міжнародних наукових конференціях та систематичне проведення для вчителів європейських країн тематичних вебінарів дає змогу здійснювати апробацію пропонованих підходів до запровадження STEM в педагогічну практику.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Андрій Давиденко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)