Інженерний складник STEM

Автор(и)

  • Андрій Давиденко Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.06

Ключові слова:

STEM, освіта, розвиток, інженерія, інженерна складова

Анотація

Стаття присвячена проблемі використання STEM-підходів в освіті. В ній, зокрема, розглядається інженерна складова STEM.

Дослідження автора присвячене вивченню пізнання механізму творчості людини (дитини). Автор не лише доводить важливість інженерної складової STEM, показує її відмінність від політехнічного навчання, а й дає методичні рекомендації стосовно її реалізації в педагогічній практиці. Цінним, на думку автора, є запропонований ним підхід до постановки винахідницьких задач та моніторингу результатів діяльності учнів.

Аналіз проблеми та пропозиції стосовно її розв’язання автор робить на основі власної педагогічної практики, передового педагогічного досвіду вчителів, а також на основі результатів виконуваних наукових досліджень. Цьому ж сприяє його робота в підготовці завдань для проведення Всеукраїнських турнірів юних винахідників і раціоналізаторів, а також Міжнародних конкурсів юних дослідників та винахідників «Едісони ХХІ століття». Участь у міжнародних наукових конференціях та систематичне проведення для вчителів європейських країн тематичних вебінарів дає змогу здійснювати апробацію пропонованих підходів до запровадження STEM в педагогічну практику.

Біографія автора

Андрій Давиденко, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

професор, доктор педагогічних наук, професор кафедри природничо-математичних дисциплін та

інформаційно-комунікаційних технологій

##submission.downloads##

Опубліковано

2024

Як цитувати

1.
Давиденко А. Інженерний складник STEM . НТН [інтернет]. 08, Жовтень 2024 [цит. за 03, Грудень 2024];(98):50-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/396