Формування в майбутніх учителів початкових класів системного підходу до впровадження ігрових форм роботи
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.12Ключові слова:
система, педагогічна система, системний підхід, форми, методи, майбутні учителі початкових класів, ігрові форми і методиАнотація
У статті на основі теоретико-методологічного дослідження розглянуто проблему формування системного підходу до організації ігрових форм роботи майбутніми вчителями початкових класів. Проаналізовано поняття «система», «педагогічна система», особливості взаємодії компонентів (елементів) педагогічної системи. Описано системний підхід до аналізу структури ігрової методики та її місце в педагогічній системі вищого порядку. Розкрито вимоги до якостей педагога як організатора навчально-ігрової діяльності молодших школярів. Доведено доцільність формування у майбутніх учителів системного підходу до проведення ігрових форм роботи у практичній педагогічній діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Павло Копосов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)