Формування в майбутніх учителів початкових класів системного підходу до впровадження ігрових форм роботи

Автор(и)

  • Павло Копосов ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.12

Ключові слова:

система, педагогічна система, системний підхід, форми, методи, майбутні учителі початкових класів, ігрові форми і методи

Анотація

У статті на основі теоретико-методологічного дослідження розглянуто проблему формування системного підходу до організації ігрових форм роботи майбутніми вчителями початкових класів. Проаналізовано поняття «система», «педагогічна система», особливості взаємодії компонентів (елементів) педагогічної системи. Описано системний підхід до аналізу структури ігрової методики та її місце в педагогічній системі вищого порядку. Розкрито вимоги до якостей педагога як організатора навчально-ігрової діяльності молодших школярів. Доведено доцільність формування у майбутніх учителів системного підходу до проведення ігрових форм роботи у практичній педагогічній діяльності.

Біографія автора

Павло Копосов, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу науково-методичного забезпечення інтеграції у європейський освітній простір

##submission.downloads##

Опубліковано

2024

Як цитувати

1.
Копосов П. Формування в майбутніх учителів початкових класів системного підходу до впровадження ігрових форм роботи. НТН [інтернет]. 08, Жовтень 2024 [цит. за 26, Жовтень 2024];(98):96-103. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/402