Формування соціальної мобільності як сегмент до цифровізації сучасної освіти

Автор(и)

  • Світлана Крупко ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  • Микола Ястребов Київський національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.98.2024.98.14

Ключові слова:

мобільність, ресурси освітньої цифровізації, соціальна мобільність, цифрова компетентність, цифровізація сучасної освіти

Анотація

Розглянуто проблему формування соціальної мобільності як сегмент до цифровізації сучасної освіти в Україні. Зосереджено увагу на соціальній мобільності майбутніх фахівців соціальної роботи як інструменту розвитку сучасної цифровізації в освіті. Виокремлено прогресивні, інформаційно-комунікаційні та цифрові технології. Констатовано, що сучасні інформаційні технології покликані удосконалювати наявні і створювати нові можливості для комунікації у сфері освіти. Узагальнено структуру соціальної мобільності через призму критеріїв (особистісний, інструментальний, процесуальний) та відповідних показників. Виявлено переваги цифровізації сучасної освіти для формування соціальної мобільності майбутніх фахівців соціальної роботи: персоналізація, інтерактивність, субкультурність. Узагальнено інформацію про те, що соціальна мобільність майбутніх фахівців соціальної роботи як сегмент до цифровізації сучасної освіти актуалізує багатовекторність, інтерактивність, якість, ефективність і конкурентоспроможність майбутніх працівників соціальної сфери.

Біографії авторів

Світлана Крупко, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

науковий співробітник відділу цифрових освітньо-наукових систем

Микола Ястребов, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної реабілітації та соціальної педагогіки факультету психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2024

Як цитувати

1.
Крупко С, Ястребов М. Формування соціальної мобільності як сегмент до цифровізації сучасної освіти. НТН [інтернет]. 08, Жовтень 2024 [цит. за 26, Жовтень 2024];(98):112-8. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/404