ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ ІЗ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
Ключові слова:
майбутній вчитель математики, задачі з параметрами, способи розв‟язування завдань із параметрами, математична компетентністьАнотація
У статті розглянуто вплив дослідницько-пошукової діяльності у ході вивчення дисципліни “Задачі з параметрами” на формування готовності майбутніх вчителів математики працювати із математично обдарованими учнями. Стаття розкриває окремі умови розвитку й реалізації творчого мислення як майбутнього вчителя математики, так і його майбутнього учня на прикладах розв‟язування завдань із параметрами, які пропонувались на зовнішньому незалежному оцінюванні з математики. Наведено побудовану модель навчальної роботи із розв‟язування рівнянь, нерівностей і систем із параметрами. Авторами визначено основні перспективні напрямки дослідження проблеми навчання обдарованої молоді в освітньому закладі на уроках математики та в математичних гуртках.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Алла Прус, Ольга Чемерис
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)