ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ ІЗ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ

Автор(и)

  • Алла Прус
  • Ольга Чемерис

Ключові слова:

майбутній вчитель математики, задачі з параметрами, способи розв‟язування завдань із параметрами, математична компетентність

Анотація

У статті розглянуто вплив дослідницько-пошукової діяльності у ході вивчення дисципліни “Задачі з параметрами” на формування готовності майбутніх вчителів математики працювати із математично обдарованими учнями. Стаття розкриває окремі умови розвитку й реалізації творчого мислення як майбутнього вчителя математики, так і його майбутнього учня на прикладах розв‟язування завдань із параметрами, які пропонувались на зовнішньому незалежному оцінюванні з математики. Наведено побудовану модель навчальної роботи із розв‟язування рівнянь, нерівностей і систем із параметрами. Авторами визначено основні перспективні напрямки дослідження проблеми навчання обдарованої молоді в освітньому закладі на уроках математики та в математичних гуртках.

Біографії авторів

Алла Прус

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри алгебри та геометрії Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна,

ORСID: 0000-0002-8869-2544

Ольга Чемерис

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри алгебри та геометрії, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна,

ORСID ID: 0000-0002-7099-1095

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Прус А, Чемерис О. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ ІЗ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):231-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/88