СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Ключові слова:
освітні функції, інновації, методи навчання, інформаційні технології, електронне навчанняАнотація
У статті розглянуто проблеми використання у закладах вищої освіти інноваційних і традиційних методів навчання задля адаптації освітнього процесу до сучасних вимог підготовки фахівців на ринку праці. Проведено ґрунтовний історико-педагогічний аналіз щодо різноманітних підходів до їх класифікації за різними ознаками. Розкрито характеристики змісту, інноваційних методів навчання як основи досягнення дидактичних цілей, що розв’язуються у процесі професійної підготовки фахівців. Обґрунтовано необхідність набуття компетенцій застосовувати інформаційно-комунікаційні технології, інтернет-ресурси в освітній діяльності педагогами та здобувачами вищої освіти для підвищення конкурентоспроможними на ринку праці. Представлено деякі електронні системи управління навчанням, які надають можливості для спільної роботи викладачів і студентів у Smart-середовищі з метою підвищення якості освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Галина Буянова, Олена Удалова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)