СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Галина Буянова ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  • Олена Удалова ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

Ключові слова:

освітні функції, інновації, методи навчання, інформаційні технології, електронне навчання

Анотація

У статті розглянуто проблеми використання у закладах вищої освіти інноваційних і традиційних методів навчання задля адаптації освітнього процесу до сучасних вимог підготовки фахівців на ринку праці. Проведено ґрунтовний історико-педагогічний аналіз щодо різноманітних підходів до їх класифікації за різними ознаками. Розкрито характеристики змісту, інноваційних методів навчання як основи досягнення дидактичних цілей, що розв’язуються у процесі професійної підготовки фахівців. Обґрунтовано необхідність набуття компетенцій застосовувати інформаційно-комунікаційні технології, інтернет-ресурси в освітній діяльності педагогами та здобувачами вищої освіти для підвищення конкурентоспроможними на ринку праці. Представлено деякі електронні системи управління навчанням, які надають можливості для спільної роботи викладачів і студентів у Smart-середовищі з метою підвищення якості освіти.

Біографії авторів

Галина Буянова, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

методист вищої категорії
відділу науково-методичного забезпечення підвищення якості освіти

Олена Удалова, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

кандидат педагогічних наук,
доцент, завідувач сектору
відділу науково-методичного забезпечення підвищення якості освіти

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Буянова Г, Удалова О. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Нові технології навчання [інтернет]. 12, Січень 2020 [цит. за 25, Грудень 2024];1(93):32-4. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/97