Інформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва: художній аспектект

Автор(и)

  • Сергій Зеленюк

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.07

Ключові слова:

інформаційна культура, музична інформація, декодування, інтерпре- тація музичної інформації

Анотація

У статті розкрито особливості інформаційної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва, зазначено її процесуальні аспекти. Звернено увагу на інформаційну діяльність майбутніх фахівців, яка формує вміння критично осмислювати власну поінформованість з музично-педагогічної діяльності на основі творчої рефлексії. Зазначено, що ключовим елементом інформаційної культури педагога-музиканта є музична інформація, зміст якої охоплює власне звукову інформацію та різноманітну інформацію про неї. Доведено, що музична інформація в освітньому процесі є одночасно і джерелом музично-педагогічної діяльності, і засобом музично-естетичного розвитку. Відзначено, що музичний твір як звукова інформація має свої особливості і потребує урахування емоційної природи музичного мистецтва, від якої залежить сприймання та усвідомлення музичної інформації. Наголошено на важливості декодування музичного твору, знання контексту музики, розумінні її естетичної складової, що дозволить досягти професійно правильного прочитання музичної думки в художньому потоці музичної інформації. Підкреслено творчий потенціал інтерпретації музичної інформації в комунікативно-пізнавальному аспекті. Виявлено, що активне впровадження у роботу зі студентами інформаційних технологій – мультимедійних навчальних засобів, різноманітних музичних програмам, забезпечуватиме успішність формування інформаційної культури майбутніх педагогів-музикантів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021

Як цитувати

1.
Зеленюк С. Інформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва: художній аспектект. НТН [інтернет]. 15, Грудень 2021 [цит. за 16, Квітень 2024];(95):66-73. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/206