РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ

Автор(и)

  • Світлана Гордійчук

Ключові слова:

якість, медична освіта, медицинское образование, внутренняя система обеспечения качества, уровень формирования общих и специальных компетенций

Анотація

У статті науково обґрунтовано необхідність удосконалення системи управління закладом медичної освіти та впровадження структурно-функціональної моделі забезпечення якості освітньої діяльності в медичному коледжі. Методологія дослідження була представлена порівняльним аналізом рівня формування загальних та спеціальних компетентностей у здобувачів медичної освіти 3-х медичних коледжів. Встановлено наявність сильних та середньої сили кореляційних зв’язків прямої направленості між рівнем формування компетентностей з базових, фундаментальних та профільних (клінічних) дисциплін освітньої програми підготовки здобувачів освіти в галузі охорони здоров’я як результату впровадження структурно-функціональної моделі забезпечення якості освітньої діяльності в медичному коледжі.

Біографія автора

Світлана Гордійчук

кандидат біологічних наук, доцент,

проректор з навчальної роботи

КВНЗ «Житомирський медичний інституту»

Житомирської обласної ради

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Гордійчук С. РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ. Нові технології навчання [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 26, Грудень 2024];1(94):104-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/15