ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ НАВЧАННІ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Наталія Косяченко

Ключові слова:

післядипломна освіта, безперервний розвиток, інформальна освіта, тематичне удосконалення

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність наявності системи післядипломної освіти фармацевтичних працівників у відповідності з міжнародними рекомендаціями та стандартами, аналізується низка нормативно-правових актів у сфері реалізації безперервного професійного розвитку фахівців у галузі охорони здоров‟я. Наголошується на значенні та важливості існування аспектів інформальної освіти у професійній діяльності фармацевтів, визначається і окреслюється проблема реалізації та обліку періодів професійного вдосконалення та підвищення кваліфікації. З метою запропонування шляхів вирішення даної проблематики вивчено, охарактеризовано та проаналізовано наявні в Україні спеціалізовані канали, джерела, інші можливості для самоосвітньої діяльності у рамках інформальної освіти практичних фахівців фармації. Шляхом аналізу наявних публікацій виокремлено основні проблеми у використанні сучасних комп‟ютеризованих засобів навчання, зокрема, під час застосування дистанційного навчання. Запропоновано у подальшому розширювати можливості використання інноваційних освітніх технологій у системі безперервного професійного самовдосконалення фармацевтичних працівників.

Біографія автора

Наталія Косяченко

кандидат фармацевтичних наук,

голова ЦМК фармацевтичних дисциплін КЗВО “Житомирський базовий фармацевтичний коледж”, Україна

ORCID ID: 0000-0002-0496-6908

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Косяченко Н. ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ НАВЧАННІ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ. Нові технології навчання [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 25, Грудень 2024];(92):116-21. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/70