ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ НАВЧАННІ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
післядипломна освіта, безперервний розвиток, інформальна освіта, тематичне удосконаленняАнотація
У статті обґрунтовується необхідність наявності системи післядипломної освіти фармацевтичних працівників у відповідності з міжнародними рекомендаціями та стандартами, аналізується низка нормативно-правових актів у сфері реалізації безперервного професійного розвитку фахівців у галузі охорони здоров‟я. Наголошується на значенні та важливості існування аспектів інформальної освіти у професійній діяльності фармацевтів, визначається і окреслюється проблема реалізації та обліку періодів професійного вдосконалення та підвищення кваліфікації. З метою запропонування шляхів вирішення даної проблематики вивчено, охарактеризовано та проаналізовано наявні в Україні спеціалізовані канали, джерела, інші можливості для самоосвітньої діяльності у рамках інформальної освіти практичних фахівців фармації. Шляхом аналізу наявних публікацій виокремлено основні проблеми у використанні сучасних комп‟ютеризованих засобів навчання, зокрема, під час застосування дистанційного навчання. Запропоновано у подальшому розширювати можливості використання інноваційних освітніх технологій у системі безперервного професійного самовдосконалення фармацевтичних працівників.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Косяченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)