ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ЗА ДОПОМОГОЮ КЕЙС-МЕТОДУ
Ключові слова:
кейс, кейс-метод, майбутній офіцер, професійна підготовка, інформаційно-аналітичні вміння, інформаційно-аналітична діяльність, види кейсів, процес фахової підготовкиАнотація
Стаття присвячена аналізу одного з ефективних методів ситуаційного навчання майбутніх офіцерів – кейс-методу. Розглядаються передумови застосування кейс-методу у системі професійної підготовки майбутніх офіцерів та формування у них інформаційно-аналітичних вмінь. Розкриваються сутність, ознаки та основні ідеї; визначаються переваги та недоліки при застосуванні даного методу у професійному навчанні курсантів вищого навчального закладу. Здійснюється класифікація кейс-методу та наводиться орієнтовний алгоритм роботи викладача та курсанта над кейсом. Нами спостерігається поєднання міжнародного досвіду використання ситуаційного методу з національною специфікою процесів навчання і виховання, ментальності, соціально-економічним розвитком країни. Використання кейс-методу у процесі фахової підготовки майбутніх офіцерів сприяє орієнтації курсантів у реальних фактах, дозволяє курсантам змоделювати реальну ситуацію або проблему. У майбутніх офіцерів кейс-метод сприяє напрацюванню певних соціальних навичок: оцінка поведінки людей, вміння слухати, підтримувати дискусію або аргументувати протилежну думку, контролювати себе тощо.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Сергій Марченков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)