ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ЗА ДОПОМОГОЮ КЕЙС-МЕТОДУ

Автор(и)

  • Сергій Марченков

Ключові слова:

кейс, кейс-метод, майбутній офіцер, професійна підготовка, інформаційно-аналітичні вміння, інформаційно-аналітична діяльність, види кейсів, процес фахової підготовки

Анотація

Стаття присвячена аналізу одного з ефективних методів ситуаційного навчання майбутніх офіцерів – кейс-методу. Розглядаються передумови застосування кейс-методу у системі професійної підготовки майбутніх офіцерів та формування у них інформаційно-аналітичних вмінь. Розкриваються сутність, ознаки та основні ідеї; визначаються переваги та недоліки при застосуванні даного методу у професійному навчанні курсантів вищого навчального закладу. Здійснюється класифікація кейс-методу та наводиться орієнтовний алгоритм роботи викладача та курсанта над кейсом. Нами спостерігається поєднання міжнародного досвіду використання ситуаційного методу з національною специфікою процесів навчання і виховання, ментальності, соціально-економічним розвитком країни. Використання кейс-методу у процесі фахової підготовки майбутніх офіцерів сприяє орієнтації курсантів у реальних фактах, дозволяє курсантам змоделювати реальну ситуацію або проблему. У майбутніх офіцерів кейс-метод сприяє напрацюванню певних соціальних навичок: оцінка поведінки людей, вміння слухати, підтримувати дискусію або аргументувати протилежну думку, контролювати себе тощо.

Біографія автора

Сергій Марченков

здобувач кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами Житомирського державного університету імені Івана Франка

завідувач кафедри інформаційної боротьби Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова

ORCID ID: 0000-0003-4597-3618

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Марченков С. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ЗА ДОПОМОГОЮ КЕЙС-МЕТОДУ. Нові технології навчання [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 25, Грудень 2024];(92):197-203. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/82