ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Оксана Сорочинська
  • Олеся Павлюченко
  • Яна Семенович

Ключові слова:

педагог, формування, здоров‟я, дошкільна освіта, фізичний розвиток

Анотація

Метою цієї роботи є моніторинг стану фізичного розвитку майбутнього педагога закладів дошкільної освіти як основи ефективного здійснення педагогічної діяльності, спрямованої на збереження, зміцнення здоров‟я дітей дошкільного віку та формування навичок ведення здорового способу життя. Конкретизовано критерії комплексної оцінки стану здоров‟я людини. Виокремлено фактори впливу на здоров‟я (спадковість, антропогенні та природні фактори, соціально-економічний статус батьків, організація освітнього процесу) та здійснено їх характеристику. Презентовано узагальнені експериментальні результати анкетування та антропометричного дослідження рівня фізичного розвитку студентів, майбутніх працівників закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано авторський досвід мотивування студентів під час навчального процесу щодо ведення здорового способу життя і збільшення фізичної активності. Перспективи подальших студіювань вбачаємо у дослідженні рівня стресостійкості майбутніх педагогів. Практичне значення полягає в удосконаленні освітніх програм підготовки майбутніх працівників закладів дошкільної освіти, що дозволить підвищити рівень мотивації ведення активного здорового способу життя. Оригінальність дослідження забезпечується власним багаторічним викладацьким досвідом роботи у системі вищої освіти.

Біографії авторів

Оксана Сорочинська

кандидат педагогічних наук,  викладач кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORCID ID: 0000-0003-4823-1089

Олеся Павлюченко

кандидат біологічних наук,  доцент кафедри зоології, біологічного моніторингу та охорони природи Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORCID ID: 0000-0002-27831037

 

Яна Семенович

студентка Навчально-наукового інституту педагогіки
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Сорочинська О, Павлюченко О, Семенович Я. ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Нові технології навчання [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 25, Грудень 2024];(92):266-73. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/93