ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
педагог, формування, здоров‟я, дошкільна освіта, фізичний розвитокАнотація
Метою цієї роботи є моніторинг стану фізичного розвитку майбутнього педагога закладів дошкільної освіти як основи ефективного здійснення педагогічної діяльності, спрямованої на збереження, зміцнення здоров‟я дітей дошкільного віку та формування навичок ведення здорового способу життя. Конкретизовано критерії комплексної оцінки стану здоров‟я людини. Виокремлено фактори впливу на здоров‟я (спадковість, антропогенні та природні фактори, соціально-економічний статус батьків, організація освітнього процесу) та здійснено їх характеристику. Презентовано узагальнені експериментальні результати анкетування та антропометричного дослідження рівня фізичного розвитку студентів, майбутніх працівників закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано авторський досвід мотивування студентів під час навчального процесу щодо ведення здорового способу життя і збільшення фізичної активності. Перспективи подальших студіювань вбачаємо у дослідженні рівня стресостійкості майбутніх педагогів. Практичне значення полягає в удосконаленні освітніх програм підготовки майбутніх працівників закладів дошкільної освіти, що дозволить підвищити рівень мотивації ведення активного здорового способу життя. Оригінальність дослідження забезпечується власним багаторічним викладацьким досвідом роботи у системі вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Оксана Сорочинська, Олеся Павлюченко, Яна Семенович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)