НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Ольга Авдєєва

Ключові слова:

підхід, системний підхід, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід, технологічний підхід, майбутній учитель хімії

Анотація

У статті виділено та охарактеризовано методологічні підходи до проблеми формування гностичних умінь майбутнього вчителя хімії (системний, діяльнісний, компетентнісний, технологічний). Результати аналізу сучасних методологічних підходів свідчать про їхні значні наукові можливості у вивченні й удосконаленні професійної підготовки майбутнього вчителя. Обґрунтовано доцільність визначення цих підходів як провідних у ході здійснення професійної підготовки фахівців – майбутніх учителів хімії. Здійснено порівняльний аналіз наукових підходів. Визначено, що в результаті вдалого їх поєднання та впровадження в навчальний процес закладів вищої освіти майбутній учитель хімії як суб’єкт навчальної пізнавальної діяльності формує системний характер цілісної картини світу, набуває первинного професійного досвіду, використовує новітні педагогічні технології навчання, демонструє готовність до здійснення подальшої практичної діяльності в закладі загальної середньої освіти.

Ключові слова: підхід, системний підхід, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід, технологічний підхід, майбутній учитель хімії.

Olha Avdeeva. Scientific approaches to the problem of the formation of gnostic skills of a future chemistry teacher

In the article methodological approaches to the problem of formation of gnostic skills of the future chemistry teacher (systemic, activity, competence, technological) are highlighted and characterized. The results of the analysis of current methodological approaches testify to their considerable scientific capabilities in studying and improving the future teacher's professional training. The expediency of defining these approaches as leading in the professional training of future chemistry teachers is substantiated. The comparative analysis of scientific approaches is made. It is determined that as a result of their successful combination and introduction into the educational process of institutions of higher education, the person as a subject of educational cognitive activity forms a systematic character of a holistic picture of the world, acquires primary professional experience, uses the latest pedagogical technologies of training, demonstrates a willingness to carry out further activities general secondary education institutions.

Key words: approach, systematic approach, activity approach, competence approach, technological approach, future chemistry teacher.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Авдєєва О. НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 28, Квітень 2024];1(94):7-12. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/1