Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 94 (2020): Нові технології навчання
№ 94 (2020): Нові технології навчання
Опубліковано:
2020
Весь випуск
с. 1-2
Зміст
.
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ
Ольга Авдєєва
7-12
7-12
ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Олександр Барно, Тетяна Барно
13-22
13-22
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГА-ХУДОЖНИКА З УЧНЯМИ
Юрій Басанець, Микола Осипчук, Оксана Войтко
23-31
23-31
ПРОБЛЕМА СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ «НАУКОВА» ТА «ДОСЛІДНИЦЬКА» ДІЯЛЬНІСТЬ
Наталія Бірук
32-37
32-37
СИЛАБУС ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ НА ІНФОРМАЦІЮ ПРО ОСВІТНІЙ КОМПОНЕНТ
Ірина Бойчук, Віра Болух, Галина Козаченко
38-43
38-43
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗМАГАНЬ З ФІЗИКИ
Регіна Васильєва, Лариса Семенець, Дмитро Степанчиков
44-49
44-49
ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Світлана Вітвицька
50-54
50-54
СТАН ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОНОМІЇ У ВІТЧИЗНЯНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Оксана Власюк, Тетяна Дараган
55-59
55-59
АДАПТАЦІЯ НАУКОВИХ ДАНИХ ТА ЖИТТЄВИХ ФАКТІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ
Олександр Вознюк, Віктор Шатило
60-64
60-64
КЛЮЧОВІ І ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Емілія Воронцова
65-72
65-72
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ЕКОЛОГІЇ
Олена Герасимчук, Анна Кірейцева, Ірина Мельниченко
73-78
73-78
ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА ДІТЕЙ І ДОРОСЛИХ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Зінаїда Гіптерс
79-87
79-87
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ
Ольга Гилярська
88-95
88-95
ЕРГОТЕРАПІЯ ЯК МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО СОЦІАЛЬНОЇ ТА ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З ПОСТТРАВМАТИЧНИМИ СТРЕСОВИМИ РОЗЛАДАМИ
Ольга Горай, Василь Свиридюк, Павло Яворський
96-103
96-103
РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ
Світлана Гордійчук
104-109
104-109
ПІДСИЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Ольга Горобець, Сергій Горобець
110-114
110-114
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ЦІННОСТЕЙ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
Дмитро Грищук, Андрій Сеник
115-120
115-120
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ТА ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Лариса Данильчук
121-125
121-125
ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Дар’я Дмитришена
126-130
126-130
НАУКОВІ ПЕРЕДУМОВИ МІЖНАРОДНОЇ УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКОЇ СПІВПРАЦІ У СФЕРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Олександра Дубасенюк
131-137
131-137
НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ
Вікторія Желанова
138-142
138-142
ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Тетяна Зубрицька, Людмила Зубрицька
143-148
143-148
ВОКАЛЬНО-ХОРОВЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ У КОНТЕКСТІ ЇХНІХ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
Лілія Іськова, Антоніна Мастерук
149-153
149-153
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Юрій Ївженко
154-161
154-161
ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ
Катерина Климова
162-166
162-166
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Майя Ковальчук, Олена Королюк
167-173
167-173
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВИПУСКНИКІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ОНОВЛЕНИХ ПРОПОЗИЦІЙ СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ
Галина Козлакова
174-179
174-179
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Наталія Козюра
180-184
180-184
ОРІЄНТОВНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЩОДО ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ
Леся Корецька
185-89
185-189
МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ
Юрій Костюшко, Тетяна Білошицька
190-195
190-195
ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Оксана Коцурак
196-200
196-200
БЕЗВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Оксана Кузнєцова
201-207
201-207
ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ
Оксана Кучерук, Вікторія Білявська, Лариса Шевцова
208-214
208-214
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Лілія Кучинська
215-220
215-220
РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕНЕДЖМЕНТ» ЗА ПРИНЦИПОМ «BACKWARD PLANNING»
Тетяна Лесь
221-227
221-227
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОГО ІНСТИТУТУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Сергій Марченков
228-232
228-232
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Галина Марченко
233-237
233-237
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Майя Мороз
238-243
238-243
ВІКІДИДАКТИКА: ТЕМАТИЧНІ ВІКІУРОКИ – ШЛЯХ ДО НОВОЇ ОСВІТИ
Артем Онкович, Ганна Онкович, Ольга Ляліна
244-252
244-252
МЕДІАОСВІТА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ»
Ганна Онкович, Марина Боголюбова, Наталя Флегонтова
253-259
253-259
ОРГАНІЗАЦІЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Віталій Погребняк, Олена Дашковська
260-264
260-264
РОЛЬ ІКТ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Тетяна Полухтович
265-269
265-269
ФОРМУВАННЯ НООСФЕРНОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СУЧАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Тетяна Саєнко
270-275
270-275
КАР’ЄРНИЙ РАДНИК ЯК НОВАЦІЯ У ПОБУДОВІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕРСПЕКТИВИ ОСОБИСТОСТІ
Оксана Самойленко, Валентина Копетчук
276-281
276-281
ФОРМУВАННЯ УМІНЬ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Інна Самойлюкевич, Світлана Дєньгаєва
282-289
282-289
ВНЕСОК МАГІСТРІВ МЕДСЕСТРИНСТВА У ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОЛЯ НАУКОВОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕДСЕСТРИНСТВО»
Володимир Свиридюк, Едуард Маліновський, Василь Свиридюк
290-298
290--298
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ В КУРСІ «МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Наталія Сейко, Наталя Андрійчук
299-305
299-305
АКМЕОЛГІЧНЕ ЗРОСТАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТУ У СФЕРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Нінель Сидорчук, Олександра Дубасенюк
306-313
306-313
ТВОРЧИЙ ВИМІР ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
Лідія Сліпчишин
314-320
314-320
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Вікторія Стинська
321-325
321-325
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Олена Удалова
326-331
326-331
Парадоксо-орієнтована освітня парадигма
Олександр Вознюк
332-337
332-337 (English)
Поточний номер
Мова
English
Українська