МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Галина Марченко

Ключові слова:

майбутні вчителі початкових класів, медіаосвіта, методологічні підходи, акмеологічний, діяльнісний, історико-педагогічний, системний, системно-хронологічний

Анотація

У статті проаналізовано основні методологічні підходи щодо проблеми розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи. Розкрито особливості використання методологічних підходів у контексті нашого дослідження.

Основні результати досліджень: визначено такі методологічні підходи щодо проблеми  розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи, як акмеологічний, діяльнісний, історико-педагогічний, системний, системно-хронологічний.

Перспективним напрямом подальших досліджень є обґрунтування алгоритму формування джерельної бази для системного та багатовимірного аналізу проблеми розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України в період 90-х років ХХ – початку ХХІ століття.

Біографія автора

Галина Марченко

аспірантка кафедри педагогіки, професійної освіти та

управління професійними закладами,

Житомирський державний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Марченко Г. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 15, Листопад 2024];1(94):233-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/37