МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
майбутні вчителі початкових класів, медіаосвіта, методологічні підходи, акмеологічний, діяльнісний, історико-педагогічний, системний, системно-хронологічнийАнотація
У статті проаналізовано основні методологічні підходи щодо проблеми розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи. Розкрито особливості використання методологічних підходів у контексті нашого дослідження.
Основні результати досліджень: визначено такі методологічні підходи щодо проблеми розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи, як акмеологічний, діяльнісний, історико-педагогічний, системний, системно-хронологічний.
Перспективним напрямом подальших досліджень є обґрунтування алгоритму формування джерельної бази для системного та багатовимірного аналізу проблеми розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України в період 90-х років ХХ – початку ХХІ століття.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Галина Марченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)