ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Наталія Козюра

Ключові слова:

освіта, вища педагогічна освіта, педагогічна практика, творчість, учитель музичного мистецтва

Анотація

У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному коледжі. Увагу зосереджено на розвитку творчих здібностей в процесі педагогічної практики студентів. Зазначено, що важливим аспектом розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців є цілеспрямоване використання в освітньому процесі вищої школи потенціалу мистецтва й різних видів педагогічної та мистецької практики. Доведено, що педагогічна практика є вагомим чинником формування особистісних обдарувань, творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва. У публікації визначено аналіз шляхів розвитку творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах педагогічної практики як складової частини фахової підготовки студентів у гуманітарно-педагогічному коледжі. На прикладі Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського проаналізовано види педагогічної практики, передбачені освітньою програмою підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.  Доведено, що творчі здібності є важливим компонентом професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва. Проходження студентами різних видів педагогічної практики стимулює розвиток творчих здібностей, активізує ініціативність, нестандартність мислення, креативних підходів до вирішення педагогічних ситуацій.

Біографія автора

Наталія Козюра

викладач кафедри мистецьких дисциплін,

Барський гуманітарно-педагогічний коледж

імені Михайла Грушевського

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Козюра Н. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА . НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 29, Квітень 2024];1(94):180-4. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/28