ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Ключові слова:
освіта, вища педагогічна освіта, педагогічна практика, творчість, учитель музичного мистецтваАнотація
У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному коледжі. Увагу зосереджено на розвитку творчих здібностей в процесі педагогічної практики студентів. Зазначено, що важливим аспектом розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців є цілеспрямоване використання в освітньому процесі вищої школи потенціалу мистецтва й різних видів педагогічної та мистецької практики. Доведено, що педагогічна практика є вагомим чинником формування особистісних обдарувань, творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва. У публікації визначено аналіз шляхів розвитку творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах педагогічної практики як складової частини фахової підготовки студентів у гуманітарно-педагогічному коледжі. На прикладі Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського проаналізовано види педагогічної практики, передбачені освітньою програмою підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Доведено, що творчі здібності є важливим компонентом професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва. Проходження студентами різних видів педагогічної практики стимулює розвиток творчих здібностей, активізує ініціативність, нестандартність мислення, креативних підходів до вирішення педагогічних ситуацій.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Наталія Козюра
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)