ОРІЄНТОВНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЩОДО ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ

Автор(и)

  • Леся Корецька

Ключові слова:

професійна готовність, компетентність вчителя, сім’я, учні, батьки, сімейні цінності

Анотація

У статті проаналізовано надбання сімейної педагогіки та досліджень щодо підготовки учнівської молоді до сімейного життя у позакласній роботі. Визначено основні завдання наукового дослідження з проблем підготовки учнів до сімейного життя. Згідно мети і завдань наукового експерименту розроблено модель формування професійної компетентності вчителя. Модель формування професійної компетентності вчителя та сімейних цінностей в учнів побудовано на основі системного, професійного та особистісного підходу з питань підготовки учнів до сімейного життя. Модель відтворює технологію формування професійної компетентності вчителя в процесі науково-методичної діяльності. Особлива увага приділена розкриттю професійної компетентності педагогів яка реалізується в єдності та взаємодії навчання і виховання. Визначено структуру професійної компетентності вчителів: загальнолюдська; загальнонаукова; фахова; особистісна.

Біографія автора

Леся Корецька

начальник відділу наукового та навчально-методичного

забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи,
Державна наукова установа

«Інститут модернізації змісту освіти»

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Корецька Л. ОРІЄНТОВНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЩОДО ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 15, Листопад 2024];1(94):185-89. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/29