ОРІЄНТОВНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЩОДО ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ
Ключові слова:
професійна готовність, компетентність вчителя, сім’я, учні, батьки, сімейні цінностіАнотація
У статті проаналізовано надбання сімейної педагогіки та досліджень щодо підготовки учнівської молоді до сімейного життя у позакласній роботі. Визначено основні завдання наукового дослідження з проблем підготовки учнів до сімейного життя. Згідно мети і завдань наукового експерименту розроблено модель формування професійної компетентності вчителя. Модель формування професійної компетентності вчителя та сімейних цінностей в учнів побудовано на основі системного, професійного та особистісного підходу з питань підготовки учнів до сімейного життя. Модель відтворює технологію формування професійної компетентності вчителя в процесі науково-методичної діяльності. Особлива увага приділена розкриттю професійної компетентності педагогів яка реалізується в єдності та взаємодії навчання і виховання. Визначено структуру професійної компетентності вчителів: загальнолюдська; загальнонаукова; фахова; особистісна.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Леся Корецька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)