ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ В КУРСІ «МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • Наталія Сейко
  • Наталя Андрійчук

Ключові слова:

соціальний працівник, методологія дослідження, якісні дослідження, кількісні дослідження

Анотація

У статті обґрунтовано місце й роль якісних та кількісних методів дослідження в процесі вивчення майбутніми соціальними працівниками курсу «Методологія наукових досліджень». З’ясовано основні відмінності між цими видами досліджень як методологічного, так і інструментального характеру. Визначено чотири рівні завдань для виконання студентами під час практичних занять із курсу «Методологія наукових досліджень» – репродуктивний, частково пошуковий, дослідницький, творчий. Наведено приклади з авторської бази завдань для кожного рівня, котрі окреслюють специфіку кількісних та якісних методів дослідження в соціальній сфері, що цілісно репрезентують комплекс дослідницьких методів і методик, які застосовуються в практичній діяльності соціального працівника та сприяють зростанню рівня його методологічної культури.

Біографії авторів

Наталія Сейко

доктор педагогічних наук, професор,

професор кафедри соціальних технологій,

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Наталя Андрійчук

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри іноземних мов та новітніх технологій навчання,

Житомирський державний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Сейко Н, Андрійчук Н. ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ В КУРСІ «МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 15, Листопад 2024];1(94):299-305. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/47