ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Ключові слова:
майбутній учитель музики, професійна компетентність, педагогічні умови, мотиваційно-ціннісні орієнтації, особистісні якості, навчальний процес, комплексний підхідАнотація
У статті розглянуто проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі. Увагу зосереджено на визначенні та обґрунтуванні педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
Доведено необхідність створення таких педагогічних умов, які б сприяли ефективному формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі. Метою статті є обґрунтування педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі.
Виділено педагогічні умови,, що сприятимуть формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики: розробка навчально-методичного забезпечення для розвитку мотиваційно-ціннісних орієнтацій та особистісних якостей студентів – майбутніх учителів музики; використання як базового методичного принципу полісуб’єктного підходу, що полягає в розумінні особистості студента, рівня його музичного та особистісного розвитку; модернізація освітнього процесу в педагогічному коледжі в контексті етно-культурологічного впливу на особистість майбутнього вчителя музики для формування його професійної компетентності.
Усі запропоновані педагогічні умови сприятимуть ефективному формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики, оскільки забезпечують комплексний підхід до освітнього процесу як такого, що відповідає вимогам, поставленим державою до сучасної вищої педагогічної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Майя Мороз
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)