ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Майя Мороз

Ключові слова:

майбутній учитель музики, професійна компетентність, педагогічні умови, мотиваційно-ціннісні орієнтації, особистісні якості, навчальний процес, комплексний підхід

Анотація

У статті розглянуто проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі. Увагу зосереджено на визначенні та обґрунтуванні педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх фахівців.

Доведено необхідність створення таких педагогічних умов, які б сприяли ефективному формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі. Метою статті є обґрунтування педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі.

Виділено педагогічні умови,, що сприятимуть формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики: розробка навчально-методичного забезпечення для розвитку мотиваційно-ціннісних орієнтацій та особистісних якостей студентів – майбутніх учителів музики; використання як базового методичного принципу полісуб’єктного підходу, що полягає в розумінні особистості студента, рівня його музичного та особистісного розвитку; модернізація освітнього процесу в педагогічному коледжі в контексті етно-культурологічного впливу на особистість майбутнього вчителя музики для формування його професійної компетентності.

Усі запропоновані педагогічні умови сприятимуть ефективному формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики, оскільки забезпечують комплексний підхід до освітнього процесу як такого, що відповідає вимогам, поставленим державою до сучасної вищої педагогічної освіти.

Біографія автора

Майя Мороз

кандидат педагогічних наук, докторант,

декан гуманітарно-педагогічного факультету,

Барський гуманітарно-педагогічний коледж

імені Михайла Грушевського

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Мороз М. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Нові технології навчання [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 19, Грудень 2024];1(94):238-43. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/38