ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ

Автор(и)

  • Катерина Климова

Ключові слова:

компетентнісний підхід, мовнокомунікативна професійна компетентність, метод проєктів, рольова гра, мозковий штурм

Анотація

У статті підкреслюється значення компетентнісного підходу як базового в системі вищої освіти, наголошено на інноваціях в компетентнісних орієнтирах ЄС, визначено мовнокомунікативну професійну компетентність як особистісну якість для майбутніх фахівців з туристичного обслуговування, організації дозвілля, розвитку сільського туризму, екскурсоводів та ін. Спираючись на наукову класифікацію комунікативних методів, автор описує власний досвід використання окремих методів і прийомів творчого розвитку мовнокомунікативної компетентності у процесі викладання української мови студентам спеціальності «Туризм». Наведено приклади завдань на роботу з термінами із використанням мозкового штурму, на роботу з медіа-текстом з елементами діалогування. Окреме місце відведено опису сутуативно-рольової творчої гри, яка стимулює розвиток творчих здібностей майбутніх працівників сфери туризму, а також оптимізує саморозвиток комунікативної україномовної особистості. Автор наголошує, що використання методу  проєктів розвиває креативність, дослідницькі якості студентів, оптимізує процес засвоєння знань і формує комунікативну компетентність мовця.

Біографія автора

Катерина Климова

доктор педагогічних наук, професор,

професор кафедри іноземних мов,

Житомирський національний агроекологічний університет

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Климова К. ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 29, Квітень 2024];1(94):162-6. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/25