ПІДСИЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Ключові слова:
професійна компетентність, майбутні екологи, сталий розвиток, екологізація економіки, екологічний менеджментАнотація
У статті обґрунтовано, що одним із ефективних способів вирішення екологічних проблем і переходу до сталого розвитку є екологізація економічної діяльності, що неможливо без переходу на екологічне управління. Підготовка фахівців, які володіють екологічними і економічними компетентностями, достатніми для впровадження екологічного менеджменту як на рівні підприємства, так і на державному рівні, потребує удосконалення змісту освітньої програми підготовки майбутніх екологів шляхом підсилення в ній економічної складової. Метою статті визначено: обґрунтування необхідності включення в навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Екологія» дисциплін економічної спрямованості з метою підвищення рівня професійної компетентності майбутніх екологів. Аналіз відповідних освітніх програм, проведений на прикладі університетів м. Житомира, засвідчив, що в них присутня лише одна дисципліна економічної спрямованості – «Економіка природокористування».
Результати опитування студентів старших курсів підтвердило зацікавленість більшості студентів-екологів у підвищенні рівня своєї професійної компетентності шляхом вивчення дисциплін економічної спрямованості, зокрема, факультативного курсу «Основи економічних знань» та дисципліни «Екологічний менеджмент». Запропоновано включити зазначені чи подібні дисципліни економічної спрямованості в освітню програму підготовки бакалаврів за спеціальністю 101 «Екологія».
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ольга Горобець, Сергій Горобець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)