ВОКАЛЬНО-ХОРОВЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ У КОНТЕКСТІ ЇХНІХ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ

Автор(и)

  • Лілія Іськова
  • Антоніна Мастерук

Ключові слова:

педагогічний коледж, студенти, вокально-хорове навчання, мутаційний період, охорона голосу

Анотація

У статті розглянуто проблему вокально-хорового навчання майбутніх учителів музики як складову фахової підготовки студентів у педагогічному коледжі. З’ясовано, що ґрунтовне формування професійних вокально-хорових навичок майбутніх учителів музики розпочинається в педагогічних коледжах у процесі вивчення навчальних дисциплін музично-педагогічного циклу, а також у процесі роботи в хорових капелах однорідного та змішаного складу. Доведено, що проблема впливу індивідуальних фізіологічних та вікових характеристик студентів на формування їхніх вокально-хорових навичок, потребує особливого вивчення, оскільки є плідною основою не тільки для набуття майбутніми фахівцями музично-слухового досвіду, але й художньо-інтонаційних та загально-музичних знань поряд з уміннями й навичками виконавської діяльності. Метою статті є аналіз вікових та фізіологічних передумов студентів педагогічних коледжів до вокально-хорового навчання. Завданнями статті є: дослідження дефініції студент, визначення вікових та фізіологічних особливостей студентів педагогічного коледжу, окреслення напрямків вокально-хорового навчання майбутніх учителів музики в період мутаційних змін голосового апарату, визначення шляхів збереження та охорони голосу майбутніх учителів музики в процесі вокально-хорового навчання.  Аргументовано, що правильно організоване вокально-хорове навчання, котре базується на врахуванні вікових і фізіологічних особливостей підліткового та юнацького віку, активізує діяльність голосового апарату, зміцнює голосові зв’язки, розвиває приємний тембр голосу студентів педагогічного коледжу.

Біографії авторів

Лілія Іськова

викладач кафедри мистецьких дисциплін,

Барський гуманітарно-педагогічний коледж

імені Михайла Грушевського

Антоніна Мастерук

викладач кафедри мистецьких дисциплін,

Барський гуманітарно-педагогічний коледж

імені Михайла Грушевського

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Іськова Л, Мастерук А. ВОКАЛЬНО-ХОРОВЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ У КОНТЕКСТІ ЇХНІХ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 15, Листопад 2024];1(94):149-53. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/23