ВОКАЛЬНО-ХОРОВЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ У КОНТЕКСТІ ЇХНІХ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
Ключові слова:
педагогічний коледж, студенти, вокально-хорове навчання, мутаційний період, охорона голосуАнотація
У статті розглянуто проблему вокально-хорового навчання майбутніх учителів музики як складову фахової підготовки студентів у педагогічному коледжі. З’ясовано, що ґрунтовне формування професійних вокально-хорових навичок майбутніх учителів музики розпочинається в педагогічних коледжах у процесі вивчення навчальних дисциплін музично-педагогічного циклу, а також у процесі роботи в хорових капелах однорідного та змішаного складу. Доведено, що проблема впливу індивідуальних фізіологічних та вікових характеристик студентів на формування їхніх вокально-хорових навичок, потребує особливого вивчення, оскільки є плідною основою не тільки для набуття майбутніми фахівцями музично-слухового досвіду, але й художньо-інтонаційних та загально-музичних знань поряд з уміннями й навичками виконавської діяльності. Метою статті є аналіз вікових та фізіологічних передумов студентів педагогічних коледжів до вокально-хорового навчання. Завданнями статті є: дослідження дефініції студент, визначення вікових та фізіологічних особливостей студентів педагогічного коледжу, окреслення напрямків вокально-хорового навчання майбутніх учителів музики в період мутаційних змін голосового апарату, визначення шляхів збереження та охорони голосу майбутніх учителів музики в процесі вокально-хорового навчання. Аргументовано, що правильно організоване вокально-хорове навчання, котре базується на врахуванні вікових і фізіологічних особливостей підліткового та юнацького віку, активізує діяльність голосового апарату, зміцнює голосові зв’язки, розвиває приємний тембр голосу студентів педагогічного коледжу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Лілія Іськова, Антоніна Мастерук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)