ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ
Ключові слова:
професійно орієнтована риторична компетентність, майбутні вчителі, педагогічні коледжі, педагогічні умови, професійна діяльністьАнотація
У статті актуалізовано проблему формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів у педагогічних коледжах відповідно до вимог сучасної освіти. Сформульовано визначення педагогічних умов у результаті дослідження наукової та методичної літератури. Визначено педагогічні умови формування риторичної компетентності у процесі фахової підготовки студентів педагогічних коледжів до професійної діяльності в результаті аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури і в результаті аналізу концептуальних засад дослідження. З’ясовано, що теоретико-методологічну основу побудови моделі формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів становлять наукові підходи: особистісно-орієнтований, компетентнісний, задачний і діяльнісний. Зазначено, що педагогічні умови доповнюють і взаємозумовлюють одна одну, тим самим являють собою комплекс, що створює можливість досягнення результату – формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів у педагогічних коледжах. Визначено такі педагогічні умови, як спрямованість навчання на формування у студентів педагогічних коледжах мотивації до опанування професійно значущих умінь і навичок, залучення майбутніх вчителів до риторично комунікативної діяльності під час опанування психолого-педагогічних та гуманітарних дисциплін, розробка та застосування комплексу риторично комунікативних завдань у змісті підготовки студентів педагогічних коледжів, безперервний моніторинг процесу формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів у педагогічних коледжах. Охарактеризовано методи і форми, які є ефективними під час упровадження педагогічних умов формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх педагогів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Ольга Гилярська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)