ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ

Автор(и)

  • Ольга Гилярська

Ключові слова:

професійно орієнтована риторична компетентність, майбутні вчителі, педагогічні коледжі, педагогічні умови, професійна діяльність

Анотація

У статті актуалізовано проблему формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів у педагогічних коледжах  відповідно до вимог сучасної освіти. Сформульовано визначення педагогічних умов у результаті дослідження наукової та методичної літератури. Визначено педагогічні умови формування риторичної компетентності у процесі фахової підготовки студентів педагогічних коледжів до професійної діяльності в результаті аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури і в результаті аналізу концептуальних засад дослідження. З’ясовано, що теоретико-методологічну основу побудови моделі формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів становлять наукові підходи: особистісно-орієнтований, компетентнісний, задачний і діяльнісний. Зазначено, що педагогічні умови доповнюють і взаємозумовлюють одна одну, тим самим являють собою комплекс, що створює можливість досягнення результату – формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів у педагогічних коледжах. Визначено такі педагогічні умови, як спрямованість навчання на формування у студентів педагогічних коледжах мотивації до опанування професійно значущих умінь і навичок, залучення майбутніх вчителів до риторично комунікативної діяльності під час опанування психолого-педагогічних та гуманітарних дисциплін, розробка та застосування комплексу риторично комунікативних завдань у змісті підготовки студентів педагогічних коледжів, безперервний моніторинг процесу формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів у педагогічних коледжах. Охарактеризовано методи і форми, які є ефективними під час упровадження педагогічних умов формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх педагогів.

Біографія автора

Ольга Гилярська

аспірант,

Житомирський державний університет імені Івана Франка,

викладач КЗ «Бердичівський педагогічний коледж»

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Гилярська О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ . НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 29, Квітень 2024];1(94):88-95. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/13