МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ
Ключові слова:
педагогічне консультування, модель підготовки до педагогічного консультування, готовність майбутніх учителів до педагогічного консультування, суб’єкти навчально-виховної діяльностіАнотація
У статті обґрунтовано авторську модель підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності. Визначено мету, базові наукові підходи та принципи формування готовності майбутніх вчителів до педагогічного консультування. Особлива увага приділяється компонентам готовності майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності. Розроблено критеріальну систему оцінки рівня готовності майбутніх педагогів як консультантів. Авторами розроблено технологію підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування на засадах поліструктурності. Отже, моделювання, що розглядається як спосіб дослідження будь-яких явищ, процесів або об’єктів шляхом побудови та аналізу їх моделей, дозволяє скористатися науково обґрунтованим методом створення цілісної динамічної педагогічної системи підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юрій Костюшко, Тетяна Білошицька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)