МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ

Автор(и)

  • Юрій Костюшко
  • Тетяна Білошицька

Ключові слова:

педагогічне консультування, модель підготовки до педагогічного консультування, готовність майбутніх учителів до педагогічного консультування, суб’єкти навчально-виховної діяльності

Анотація

У статті обґрунтовано авторську модель підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності. Визначено мету, базові наукові підходи та принципи формування готовності майбутніх вчителів до педагогічного консультування. Особлива увага приділяється компонентам готовності майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності. Розроблено критеріальну систему оцінки рівня готовності майбутніх педагогів як консультантів. Авторами розроблено технологію підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування на засадах поліструктурності. Отже, моделювання, що розглядається як спосіб дослідження будь-яких явищ, процесів або об’єктів шляхом побудови та аналізу їх моделей, дозволяє скористатися науково обґрунтованим методом створення цілісної динамічної педагогічної системи підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності.

Біографії авторів

Юрій Костюшко

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри дошкільної освіти і педагогічних інновацій,

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Тетяна Білошицька

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання,
Житомирський державний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Костюшко Ю, Білошицька Т. МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 15, Листопад 2024];1(94):190-5. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/30