МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
модель, моделювання, фахівець, професійна діяльність, ЗВОАнотація
У статті проаналізовано основні принципи та аспекти моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів закладів аищої освіти. Зазначено, що одним з основних понять у теорії й практиці моделювання об’єктів, процесів і явищ є «модель». На основі аналізу наукової літератури запропоновано різні підходи до визначення поняття модель, змістову характеристику, головні властивості особистості моделі фахівця, її структурні компоненти та визначено поняття «модель фахівця закладу вищої освіти».
Увагу акцентовано на моделях підготовки фахівців, які пропонує сучасна наука в соціальній сфері (ієрархічна, колективна, розвивальна) та теорії управління (феноменологічні (моделі даних), дедуктивні (системні), імітаційні (сендвіч-моделі).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Вікторія Стинська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)