МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вікторія Стинська

Ключові слова:

модель, моделювання, фахівець, професійна діяльність, ЗВО

Анотація

У статті проаналізовано основні принципи та аспекти моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів закладів аищої освіти. Зазначено, що одним з основних понять у теорії й практиці моделювання об’єктів, процесів і явищ є «модель». На основі аналізу наукової літератури запропоновано різні підходи до визначення поняття модель, змістову характеристику, головні властивості особистості моделі фахівця, її структурні компоненти та визначено поняття «модель фахівця закладу вищої освіти».

Увагу акцентовано на моделях підготовки фахівців, які пропонує сучасна наука в соціальній сфері (ієрархічна, колективна, розвивальна) та теорії управління (феноменологічні (моделі даних), дедуктивні (системні), імітаційні (сендвіч-моделі).

Біографія автора

Вікторія Стинська

доктор педагогічних наук, доцент,

професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

імені Богдана Ступарика,

ДВНЗ «Прикарпатський національний університет

імені Василя Стефаника»

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Стинська В. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Нові технології навчання [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 19, Грудень 2024];1(94):321-5. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/50