РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕНЕДЖМЕНТ» ЗА ПРИНЦИПОМ «BACKWARD PLANNING»

Автор(и)

  • Тетяна Лесь

Ключові слова:

робоча програма, планування у зворотному порядку, навчальні цілі, іншомовна комунікативна компетентність, професійна компетентність, іноземна мова професійного вжитку

Анотація

 

У статті розглядаються особливості застосування принципу планування в зворотному порядку планування у зворотному напрямі у розробці робочої програми з іноземної мови для студентів спеціальності «Менеджмент». Описано підходи до визначення цілей навчання з огляду на вимоги державних стандартів та навчальних програм університетів, а також із урахуванням специфіки іншомовної комунікативної діяльності менеджерів. Виділено такі засади розробки навчальної програми: поєднання технологій традиційної форми навчання та технологій електронного навчання; поглиблене використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації самостійного навчання студентів; зміна функції викладача: від носія знань до організатора проектної та дослідницької роботи студентів; інтерактивність навчання; побудова ієрархії цілей навчання. На підставі визначених цілей автором визначено особливості відбору форм і методів навчання та контролю знань студентів з дисципліни «Іноземна мова». У статті виділено етапи реалізації підходу «планування у зворотному порядку»: визначення очікуваних результатів, підбір форм контролю та свідоцтв оцінки знань, складання навчального плану. Пропонуються рекомендації щодо визначення очікуваних результатів з урахуванням вимог Рекомендацій Комітету Ради Європи з питань мовної освіти. У статті визначено перелік свідоцтв оцінки знань, які доцільно використовувати в рамках вищезазначеного навчального курсу. Також запропоновано рекомендації щодо планування диференційованих форм навчання та навчальних завдань. Авторами надано зразок логічної організації оформлення тематичного плану курсу на прикладі однієї теми. Обґрунтовано можливість синтезу навчального матеріалу, організованого на базі підходу планування у зворотному порядку, із інноваційним компонентом навчально-методичних комплексів із іноземної мови – мовним портфоліо.

Біографія автора

Тетяна Лесь

старший викладач кафедри іноземних мов,

Житомирський національний агроекологічний університет,

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Лесь Т. РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕНЕДЖМЕНТ» ЗА ПРИНЦИПОМ «BACKWARD PLANNING». Нові технології навчання [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 19, Грудень 2024];1(94):221-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/35