РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ
Ключові слова:
якість, медична освіта, медицинское образование, внутренняя система обеспечения качества, уровень формирования общих и специальных компетенцийАнотація
У статті науково обґрунтовано необхідність удосконалення системи управління закладом медичної освіти та впровадження структурно-функціональної моделі забезпечення якості освітньої діяльності в медичному коледжі. Методологія дослідження була представлена порівняльним аналізом рівня формування загальних та спеціальних компетентностей у здобувачів медичної освіти 3-х медичних коледжів. Встановлено наявність сильних та середньої сили кореляційних зв’язків прямої направленості між рівнем формування компетентностей з базових, фундаментальних та профільних (клінічних) дисциплін освітньої програми підготовки здобувачів освіти в галузі охорони здоров’я як результату впровадження структурно-функціональної моделі забезпечення якості освітньої діяльності в медичному коледжі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Світлана Гордійчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)