ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Майя Ковальчук
  • Олена Королюк

Ключові слова:

мультимедіа, мультимедійні технології, математична компетентність

Анотація

У статті проаналізовано сутність й  особливості використання мультимедійних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів. Авторами пропонується комплекс заходів, спрямованих на формування математичних компетентностей та розвитку готовності застосовувати мультимедійні технології у майбутній професійній діяльності. Поетапно описаний процес реалізації пропонованої методики (організаційно-мотиваційний, пізнавально-діяльнісний, практико-узагальнювальний), для відстеження процесу розвитку готовності використовувати мультимедійні технології у майбутній професійній діяльності та формування математичних компетентностей. Особлива увага приділяється вивченню процесу формування математичної компетентності у майбутніх фахівців під час проведення різних видів навчальних занять і самостійної підготовки студентів. Авторами акцентовано на основних напрямах реалізації процесу формування математичних компетентностей у майбутніх учителів, шляхом застосування мультимедійних засобів під час навчання у ВНЗ. Головна увага приділена характеристиці навчальному процесу, що був організований таким чином, що саме навчання студентів мало відбуватися із застосуванням у навчальному процесі мультимедійних лекцій, практичних і лабораторних занять, організованих за мультимедійними технологіями.

Біографії авторів

Майя Ковальчук

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дизайну,

Київський національний університет технологій й дизайну

Олена Королюк

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри алгебри та геометрії,

Житомирський державний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Ковальчук М, Королюк О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ . НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 29, Квітень 2024];1(94):167-73. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/26