ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Ключові слова:
мультимедіа, мультимедійні технології, математична компетентністьАнотація
У статті проаналізовано сутність й особливості використання мультимедійних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів. Авторами пропонується комплекс заходів, спрямованих на формування математичних компетентностей та розвитку готовності застосовувати мультимедійні технології у майбутній професійній діяльності. Поетапно описаний процес реалізації пропонованої методики (організаційно-мотиваційний, пізнавально-діяльнісний, практико-узагальнювальний), для відстеження процесу розвитку готовності використовувати мультимедійні технології у майбутній професійній діяльності та формування математичних компетентностей. Особлива увага приділяється вивченню процесу формування математичної компетентності у майбутніх фахівців під час проведення різних видів навчальних занять і самостійної підготовки студентів. Авторами акцентовано на основних напрямах реалізації процесу формування математичних компетентностей у майбутніх учителів, шляхом застосування мультимедійних засобів під час навчання у ВНЗ. Головна увага приділена характеристиці навчальному процесу, що був організований таким чином, що саме навчання студентів мало відбуватися із застосуванням у навчальному процесі мультимедійних лекцій, практичних і лабораторних занять, організованих за мультимедійними технологіями.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Майя Ковальчук, Олена Королюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)