НАУКОВІ ПЕРЕДУМОВИ МІЖНАРОДНОЇ УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКОЇ СПІВПРАЦІ У СФЕРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
міжнародна україно-польська співпраця, педагогічна наука, зміст, форми, методи міжнародної співпраціАнотація
У статті обґрунтовано теоретичні основи міжнародної україно-польської співпраці у сфері педагогічної науки; з’ясовано провідні методологічні підходи до аналізу означеної проблеми у контексті діалектики загального, особливого і часткового. Розроблено зміст, форми та методи досліджуваного концепту в українській та польській педагогічній науці. Виділено основні напрями міжнародної співпраці. До них віднесено: системне дослідження теоретико-методологічних засад становлення та розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні та Польщі; україно-польська співпраця в умовах університету, зокрема Центру полоністики; педевтологічні пошуки у сфері педагогічної освіти. Показано шляхи реалізації положень Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020» у межах міжнародного наукового проекту. Міжнародна співпраця сприятиме подальшому зміцненню науково-освітніх, інформаційних зв’язків, творчій взаємодії працівників освіти і науки на національному та міжнародному рівнях.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олександра Дубасенюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)