НАУКОВІ ПЕРЕДУМОВИ МІЖНАРОДНОЇ УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКОЇ СПІВПРАЦІ У СФЕРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олександра Дубасенюк

Ключові слова:

міжнародна україно-польська співпраця, педагогічна наука, зміст, форми, методи міжнародної співпраці

Анотація

У статті  обґрунтовано теоретичні основи міжнародної україно-польської співпраці  у сфері педагогічної науки; з’ясовано провідні методологічні підходи до аналізу означеної проблеми у контексті діалектики загального, особливого і часткового. Розроблено  зміст, форми та методи  досліджуваного  концепту   в українській та польській педагогічній науці.  Виділено основні напрями міжнародної співпраці. До них віднесено: системне дослідження теоретико-методологічних засад становлення та розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні та Польщі; україно-польська співпраця в умовах університету, зокрема Центру полоністики; педевтологічні пошуки у сфері педагогічної освіти. Показано шляхи реалізації положень Стратегії  сталого розвитку  «Україна – 2020» у межах міжнародного наукового проекту. Міжнародна співпраця сприятиме подальшому зміцненню науково-освітніх, інформаційних зв’язків,  творчій взаємодії працівників освіти і науки на національному та міжнародному рівнях.

Біографія автора

Олександра Дубасенюк

доктор педагогічних наук, професор,

Житомирський державний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Дубасенюк О. НАУКОВІ ПЕРЕДУМОВИ МІЖНАРОДНОЇ УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКОЇ СПІВПРАЦІ У СФЕРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ . Нові технології навчання [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 19, Грудень 2024];1(94):131-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/20