ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОГО ІНСТИТУТУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Сергій Марченков

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутній офіцер, професійна підготовка, інформаційно-аналітичні вміння,, інформаційно-аналітична діяльність, інформаційно-аналітична компетентність, процес фахової підготовки

Анотація

 

У статті показано необхідність формування інформаційно-аналітичних компетентностей у курсантів військового інституту. Під час фахової підготовки майбутні офіцери здобувають ту базу, яка допомагає їм стати фахівцем своєї справи, а також сформувати себе як особистість. Тому зараз гостро постає питання у відповідності педагогічних умов сучасним вимогам та використанні інформаційно-аналітичних комунікаційних засобів в освітньому процесі. Стаття присвячена аналізу педагогічних умов формування інформаційно-аналітичної компетентності в курсантів військового інституту в процесі фахової підготовки. Проведено теоретичний аналіз педагогічних умов, які б відповідали сучасним вимогам та інформаційно-аналітичній компетентності майбутніх офіцерів.

Біографія автора

Сергій Марченков

завідувач кафедри Житомирського

військового інституту імені С. П. Корольова,

здобувач кафедри педагогіки Житомирського державного

університету імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Марченков С. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОГО ІНСТИТУТУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 15, Листопад 2024];1(94):228-32. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/36