ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОГО ІНСТИТУТУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
педагогічні умови, майбутній офіцер, професійна підготовка, інформаційно-аналітичні вміння,, інформаційно-аналітична діяльність, інформаційно-аналітична компетентність, процес фахової підготовкиАнотація
У статті показано необхідність формування інформаційно-аналітичних компетентностей у курсантів військового інституту. Під час фахової підготовки майбутні офіцери здобувають ту базу, яка допомагає їм стати фахівцем своєї справи, а також сформувати себе як особистість. Тому зараз гостро постає питання у відповідності педагогічних умов сучасним вимогам та використанні інформаційно-аналітичних комунікаційних засобів в освітньому процесі. Стаття присвячена аналізу педагогічних умов формування інформаційно-аналітичної компетентності в курсантів військового інституту в процесі фахової підготовки. Проведено теоретичний аналіз педагогічних умов, які б відповідали сучасним вимогам та інформаційно-аналітичній компетентності майбутніх офіцерів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сергій Марченков

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)