ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Зубрицька
  • Людмила Зубрицька

Ключові слова:

тренінг, підготовка фахівців фармацевтичного сектору галузі охорони здоров’я, професійна компетентність, рефлексія, інтеракція

Анотація

Для закладів вищої освіти наразі залишається актуальною проблема підготовки висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців. Реалізація цієї мети передбачає впровадження в освітній процес ефективних педагогічних технологій, форм та методів. Переконливими видаються твердження авторитетних науковців щодо ефективності використання в освітній діяльності методу навчального тренінгу. Застосування тренінгових технологій є доволі перспективним, зокрема в процесі викладання дисциплін професійного циклу. У статті розкрито основні принципи реалізації методу тренінгу під час проведення практичних заняттях з фармакології. Урахування специфіки навчальної дисципліни та збільшення кількості інформаційного навантаження на студента зумовили необхідність щодо оптимізації та систематизації навчального матеріалу. Використання техніки тренінгу під час проведення практичних занять передбачає покрокове відпрацювання студентами конкретних зразків (моделей) поведінки та алгоритмізацію навчальної діяльності, мета яких полягає не лише в досягненні окреслених програмових результатів навчання, а й у формуванні умінь щодо вирішення практичних завдань у професійній сфері. Актуалізація методу тренінгу сприяє самопрезентації студента як особистості, створюючи відповідні умови для професійного самовдосконалення та подальшої успішної конкурентоспроможності на сучасному ринку праці.

Біографії авторів

Тетяна Зубрицька

викладач І кваліфікаційної категорії,

КЗВО «Житомирський базовий фармацевтичний коледж»

Житомирської обласної ради

Людмила Зубрицька

викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист,

КЗВО «Житомирський базовий фармацевтичний коледж»

Житомирської обласної ради

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Зубрицька Т, Зубрицька Л. ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 29, Квітень 2024];1(94):143-8. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/22