РОЛЬ ІКТ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Тетяна Полухтович

Ключові слова:

професійна компетентність, інформаційні технології, електронний журнал, знання, навчальний процес

Анотація

У статті розглянуто професійну компетентність педагогів, що дає змогу оцінити якість викладання тих, хто навчає і якість навчання учнів. Через загальні тенденції й закономірності освітнього розвитку обґрунтовуються переваги електронного документообігу контролю знань. Методологічною основою є теоретичні й практичні дослідження фахівців у галузі педагогіки, психології, комп’ютеризованого навчання. Теоретичні методи: аналіз педагогічної, психологічної літератури; порівняння, систематизація, узагальнення існуючих теоретичних положень та методик; вивчення досвіду роботи викладачів на кафедрі професійної освіти та комп’ютерних технологій у Луцькому НТУ. Використання електронних ресурсів уможливлює розв’язання проблеми модернізації  сучасної вітчизняної освіти з постійним оновленням знань; проаналізовано переваги й недоліки, зокрема, психологічна й «комп’ютерна» непідготовленість учителів. Це пов’язано з традиційною методикою навчання, яка передбачає не віртуальне, а вербальне спілкування між учнем і вчителем. Наголошено на наступних перевагах інформаційних технологій у процесі навчання, як-от: зростання швидкості передачі інформації та знань, навчання з метою розширення здібностей учнів, збільшення результативності навчання, інтересу до нього загалом; поліпшення якості навчального процесу завдяки активізації творчого потенціалу учасників освітнього процесу. Проведено дослідження сучасного стану використання електронного журналу, зокрема, у ЗЗСО I–II ступенів с. Карасин Маневицького району Волинської області.

Біографія автора

Тетяна Полухтович

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри професійної освіти та комп’ютерних технологій,

Луцький національний технічний університет

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Полухтович Т. РОЛЬ ІКТ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Нові технології навчання [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 19, Грудень 2024];1(94):265-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/42