РОЛЬ ІКТ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Ключові слова:
професійна компетентність, інформаційні технології, електронний журнал, знання, навчальний процесАнотація
У статті розглянуто професійну компетентність педагогів, що дає змогу оцінити якість викладання тих, хто навчає і якість навчання учнів. Через загальні тенденції й закономірності освітнього розвитку обґрунтовуються переваги електронного документообігу контролю знань. Методологічною основою є теоретичні й практичні дослідження фахівців у галузі педагогіки, психології, комп’ютеризованого навчання. Теоретичні методи: аналіз педагогічної, психологічної літератури; порівняння, систематизація, узагальнення існуючих теоретичних положень та методик; вивчення досвіду роботи викладачів на кафедрі професійної освіти та комп’ютерних технологій у Луцькому НТУ. Використання електронних ресурсів уможливлює розв’язання проблеми модернізації сучасної вітчизняної освіти з постійним оновленням знань; проаналізовано переваги й недоліки, зокрема, психологічна й «комп’ютерна» непідготовленість учителів. Це пов’язано з традиційною методикою навчання, яка передбачає не віртуальне, а вербальне спілкування між учнем і вчителем. Наголошено на наступних перевагах інформаційних технологій у процесі навчання, як-от: зростання швидкості передачі інформації та знань, навчання з метою розширення здібностей учнів, збільшення результативності навчання, інтересу до нього загалом; поліпшення якості навчального процесу завдяки активізації творчого потенціалу учасників освітнього процесу. Проведено дослідження сучасного стану використання електронного журналу, зокрема, у ЗЗСО I–II ступенів с. Карасин Маневицького району Волинської області.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Тетяна Полухтович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)