ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ТА ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Ключові слова:
соціальні медіа, соціальні медіаплатформи, соціальні працівники, соціалізація, методологічні підходи, професійна підготовкаАнотація
У статті висвітлено теоретико-практичні основи реалізації соціальних медіа в професійній підготовці та діяльності соціальних працівників. Проаналізовано зміст соціальних медіа як інформаційного ресурсу. Установлено, що до соціальних медіа належать: інтерактивні веб-сторінки, блоги, платформи для мікроблогів, сервіси для поширення фото та відео. Окреслено методологічні підходи щодо можливостей та специфіки реалізації соціальних медіа в професійній підготовці та діяльності соціальних працівників, а саме: інституційний, соціалізаційний, особистісний, структурний, конструктивізму, правовий, соціологічний, лінгвістичний. Виокремлено функції, які виконують соціальні медіа: інформаційну, посередницьку, соціально-виховну, організаційну, соціально-креативну, комунікативну. Звернено увагу на необхідність використання соціальних медіа в практиці соціальної роботи як сучасного та доцільного інструменту. Обґрунтовано негативні та позитивні аспекти соціальних медіа, що впливають на формування ціннісних орієнтирів сучасної людини.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Лариса Данильчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)