ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Олена Удалова

Ключові слова:

комунікативні уміння, компетентність, класифікація методів навчання, студент, мотивація

Анотація

У статті висвітлено значущість  формування комунікативних  умінь у студентів педагогічних закладів освіти. Увагу зосереджено на тому, що умовою успішної професійної комунікації, до якої належать комунікативні здібності, повинні формуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Автором підкреслено, що розвиток комунікативних умінь вимагає застосування інноваційних педагогічних методів навчання, тому  уточнено такі поняття як «комунікація», «методи навчання» та надано їх класифікацію.

Визначено, що механізми формування комунікативних знань і навичок важливо впроваджувати як у період підготовки майбутніх педагогів, так і в процесі підвищення їх кваліфікації.

Доведено, що сформовані комунікативні уміння студентів сприяють успішному обміну знаннями, моральними цінностями, установками, що впливає на емоційну, вольову й інтелектуальну сфери особистості, через які проявляється культура, рівень професійного розвитку, виховання та освіченості.

Біографія автора

Олена Удалова

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач сектору наукового забезпечення освітнього процесу,

Державна наукова установа

«Інститут модернізації змісту освіти»

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Удалова О. ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. НТН [інтернет]. 03, Березень 2020 [цит. за 15, Листопад 2024];1(94):326-31. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/51