ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
комунікативні уміння, компетентність, класифікація методів навчання, студент, мотиваціяАнотація
У статті висвітлено значущість формування комунікативних умінь у студентів педагогічних закладів освіти. Увагу зосереджено на тому, що умовою успішної професійної комунікації, до якої належать комунікативні здібності, повинні формуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Автором підкреслено, що розвиток комунікативних умінь вимагає застосування інноваційних педагогічних методів навчання, тому уточнено такі поняття як «комунікація», «методи навчання» та надано їх класифікацію.
Визначено, що механізми формування комунікативних знань і навичок важливо впроваджувати як у період підготовки майбутніх педагогів, так і в процесі підвищення їх кваліфікації.
Доведено, що сформовані комунікативні уміння студентів сприяють успішному обміну знаннями, моральними цінностями, установками, що впливає на емоційну, вольову й інтелектуальну сфери особистості, через які проявляється культура, рівень професійного розвитку, виховання та освіченості.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олена Удалова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)