ЧИННИКИ РОЗВИТКУ СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Ключові слова:
мотивація, чинники, іншомовна компетентність, дистанційна форма освіти, курсантиАнотація
Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку стійкої мотивації курсантів закладів вищої військової освіти до формування іншомовної компетентності в умовах тимчасового переходу на дистанційну форму навчання. У процесі дослідження проаналізовано науково-педагогічну літературу з проблеми дослідження. Розкрито сутність термінів «дистанційне навчання», «мотивація», «зовнішня мотивація», «внутрішня мотивація» в сучасній педагогічній науці та виявлено основні детермінанти ослаблення навчальної діяльності курсантів в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано систему чинників, що впливають на розвиток стійкої (внутрішньої) мотивації майбутніх офіцерів до формування іншомовної компетентності за допомогою використання телекомунікацій. Обумовлено низку нових організаційних (технологічних) форм навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Галина Закрасіна, Наталія Осадчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)