ЧИННИКИ РОЗВИТКУ СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Галина Закрасіна Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова
  • Наталія Осадчук Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова

Ключові слова:

мотивація, чинники, іншомовна компетентність, дистанційна форма освіти, курсанти

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку стійкої мотивації курсантів закладів вищої військової освіти до формування іншомовної компетентності в умовах тимчасового переходу на дистанційну форму навчання. У процесі дослідження проаналізовано науково-педагогічну літературу з проблеми дослідження. Розкрито сутність термінів «дистанційне навчання», «мотивація», «зовнішня мотивація», «внутрішня мотивація»  в сучасній педагогічній науці та виявлено основні детермінанти ослаблення навчальної діяльності курсантів в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано систему чинників, що впливають на розвиток стійкої (внутрішньої) мотивації майбутніх офіцерів до формування іншомовної компетентності за допомогою використання телекомунікацій. Обумовлено низку нових організаційних (технологічних) форм навчальної діяльності  в умовах дистанційного навчання.

Біографії авторів

Галина Закрасіна, Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова

викладач кафедри іноземних мов

Наталія Осадчук, Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова

кандидат педагогічних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Закрасіна Г, Осадчук Н. ЧИННИКИ РОЗВИТКУ СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Нові технології навчання [інтернет]. 12, Січень 2020 [цит. за 25, Грудень 2024];1(93):91-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/104