Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 93 (2020): Нові технології навчання
№ 93 (2020): Нові технології навчання
Опубліковано:
2020
Весь випуск
1
2
Зміст
.
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬОЇ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Наталія Альшевська, Олександр Вознюк
5-13
5-13
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ВИКЛИКИ І ПЕРСПЕКТИВИ У ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ МИСТЕЦТВА
Юрій Басанець, Олександра Басанець
14-21
14-21
ДИНАМІКА СФОРМОВАНОСТІ ДІЯЛЬНІСНОГО КОМПОНЕНТУ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-ДОСЛІДНИКА
Наталія Бірук
22-32
22-32
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Галина Буянова, Олена Удалова
32-42
33-42
ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Оксана Власюк, Тетяна Дараган
43-49
43-49
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Олександр Вознюк, Олександра Дубасенюк
50-57
50-57
ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
Емілія Воронцова, Юрій Ївженко
58-69
59-69
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «БАЗИ ДАНИХ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «СТАТИСТИКА»
Сергій Горобець, Ольга Горобець
70-75
70-75
ЯК ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ВИЩУ ОСВІТУ»
Олена Дашковська, Віталій Погребняк
76-82
76-82
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ПРИРОДНИЧОГО СПРЯМУВАННЯ
Андрій Дробін
83-90
83-90
ЧИННИКИ РОЗВИТКУ СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Галина Закрасіна, Наталія Осадчук
91-97
91-97
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Олена Зимовець
98-106
98-106
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Юрій Ївженко, Оксана Кузнєцова
107-117
107-117
ПІДВИЩЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФІЛАКТИКИ СТРЕСОВИХ ПЕРЕВАНТАЖЕНЬ У ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Олена Косигіна
118-127
118-127
ПРОБЛЕМИ ТА АКТУАЛЬНІ НАПРЯМИ РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНОЮ МОЛОДДЮ
Борис Кремінський, Світлана Мистюк, Людмила Черкаська
128-137
128-137
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
Дарина Кузнєцова
138-144
138-144
МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Олена Левицька
145-150
145-150
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Майя Мороз
151-161
151-161
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
Наталія Осадчук
162-170
162-170
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗА «ПЕРЕВЕРНУТОЮ» МОДЕЛЛЮ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ЧИТАННЯ
Інна Самойлюкевич
171-182
171-182
Поточний номер
Мова
English
Українська