ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
Ключові слова:
ціннісні орієнтації, пріоритетні цінності, субдомінальні цінності, малозначущі цінностіАнотація
У статті «Дослідження ціннісних орієнтацій студентів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації» представлено результати дослідження дуже важливої особистісної характеристики - ціннісних орієнтацій студентів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації. Дослідження проводилось шляхом опитування за допомогою Інтернету, заповнення Google-форми. Ми вважаємо, що таке опитування може бути більш відвертим і достовірним, ніж аудиторне. Окрім цього, використання Google-форми дозволило охопити 357 осіб, тому дослідження може вважатися репрезентативним. В ході дослідження молодим людям пропонували оцінити запропоновані цінності за критеріями: «зовсім не важливо», «скоріше не важливо», «важко відповісти, нейтрально», «скоріше важливо», «дуже важливо». Далі результати були переведені в числову шкалу і узагальнені.
Також стаття містить результати порівняння з аналогічним дослідженням, що проводилось у 2014 році. Це дало можливість побачити тенденції у змінах ціннісних орієнтацій в молодіжному середовищі.
Для ілюстрації результатів дослідження в статті використані 6 діаграм і 1 таблиця. Це дозволило провести більш глибокий аналіз ціннісної спрямованості і загальних тенденцій.
Висновки не тільки констатують результати дослідження, а й ставлять завдання для розвитку тих компетентностей, які, відповідно до результатів дослідження, необхідні молоді для самореалізації у житті.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Емілія Воронцова, Юрій Ївженко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)