ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Наталія Осадчук Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова

Ключові слова:

мотивація, чинники, іншомовна компетентність, дистанційна форма освіти, курсанти

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку стійкої мотивації курсантів закладів вищої військової освіти до формування іншомовної компетентності в умовах тимчасового переходу на дистанційну форму навчання. У процесі дослідження проаналізовано науково-педагогічну літературу з проблеми дослідження. Розкрито сутність термінів «дистанційне навчання», «мотивація», «зовнішня мотивація», «внутрішня мотивація»  в сучасній педагогічній науці та виявлено основні детермінанти ослаблення навчальної діяльності курсантів в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано систему чинників, що впливають на розвиток стійкої (внутрішньої) мотивації майбутніх офіцерів до формування іншомовної компетентності за допомогою використання телекомунікацій. Обумовлено низку нових організаційних (технологічних) форм навчальної діяльності  в умовах дистанційного навчання.

Біографія автора

Наталія Осадчук, Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова

 кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри іноземних мов

##submission.downloads##

Опубліковано

2020

Як цитувати

1.
Осадчук Н. ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Нові технології навчання [інтернет]. 12, Січень 2020 [цит. за 25, Грудень 2024];1(93):162-70. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/112