Результати участі у міжнародних учнівських олімпіадах з фізики як показник ефективності роботи з обдарованою молоддю

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.97.2023.97.11

Ключові слова:

міжнародні учнівські олімпіади, інтелектуальні здібності, обдарована молодь, результати, ефективність, оцінювання

Анотація

В основі ефективної роботи з обдарованою молоддю лежать соціальні, економічні, науково-педагогічні і психологічні чинники, тісно пов’язані між собою.

Поняття ефективності роботи з обдарованою молоддю є дуже різноплановим і багатогранним, тому на цьому етапі дослідження будь-який перелік показників та критеріїв оцінювання буде неповним, а спроби кількісно оцінити треба розглядати як попередні, експериментальні. Тому на попередніх етапах дослідження доцільно користуватися методами експертної оцінки ефективності роботи з обдарованою молоддю як якісного способу оцінювання.

Оскільки класичні міжнародні олімпіади, які наразі є найбільш авторитетними і престижними у світі, не використовують тестових завдань у тестовій формі то це, на нашу думку, свідчить про те, що не всі інтелектуальні досягнення найвищого рівня можна оцінити за допомогою тестових технологій.

Біографії авторів

Борис Кремінський, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

доктор педагогічних наук, професор, начальник відділу роботи з обдарованою молоддю

Світлана Мистюк, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

завідувач сектору відділу роботи з обдарованою молоддю

Оксана Вернидуб, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

завідувач сектору відділу роботи з обдарованою молоддю

Тетяна Гінетова, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

науковий співробітник відділу роботи з обдарованою молоддю

##submission.downloads##

Опубліковано

2023

Як цитувати

1.
Кремінський Б, Мистюк С, Вернидуб О, Гінетова Т. Результати участі у міжнародних учнівських олімпіадах з фізики як показник ефективності роботи з обдарованою молоддю. НТН [інтернет]. 17, Грудень 2023 [цит. за 14, Жовтень 2024];(97):87-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/383